3.8.10

As floral as can be

כ"כ נהנתי ללבוש שמלות אווריריות, פרחוניות הקיץ. בהחלט אחד הטרנדים האהובים עליי ביותר.
רק חודש נותר עד תחילתו של הסתיו, ואז תהיה זאת תחייתם המחודשת של המכנסיים!

It's been so fun, wearing those pretty, floral dresses this summer. Definitely one of my most favorite trends.
Only one month left till autumn and then, it's going to be all about the pants!

Chloe


Marc Jacobs


Michael Kors


3.1 Phillip Lim


Balmain


 Sonia Rykiel


Chanel

All the photos are from style.com

אך כל עוד הקיץ לא נגמר והשרב עוד לא ירד, אני נשארת עם הפרחוניים שלי!!
But while it's still summer, I'm gonna keep wearing my florals!!

I am wearing : A vintage Betsey Johnson Dress, Nine West Wedges and a Vintage Bag

4 comments:

  1. אחלה אאוטפיט פרחוני לקיץ!
    מכל מצעד הסתיו שהכנת לנו הכי אהבתי את גווני הבז' של chloe
    ואת האוברול האפור של סוניה ריקאל.
    הבעיה עם רוב המכנסיים האלה היא שהם מתאימים רק לבחורות מאוד רזות.
    תקווה שאת לא ממש סובלת בהמתנה לסתיו שיגיע.

    ReplyDelete
  2. ספי - תודה. סוניה ריקאל היא אחת המעצבות האהובות עליי. יש משהו נורא שובב בעיצובים שלה שכובש אותי.

    דווקא נראה לי שהמכנסיים האלה יתאימו גם למלאות. הם ארוכים ומתרחבים כלפי מטה מה שעושה אשלייה של רגל ארוכה יותר - אפקט מרזה.

    ReplyDelete
  3. הסנדליים הורסים!
    כניראה שאת המיכנסיים של שאנל לא נוכל ללבוש בסתיו\חורף של הארץ

    מוזמנת לבקר

    ReplyDelete
  4. ליאור - מאוד מסקרן אותי לראות את המכנסיים האלו בפעולה :)
    תודה!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...