31.7.10

Here come the clogs

אם אתן קוראות בלוגים אובססיביות אדוקות כמוני, בטח שמתן לב שהנעליים, ובעיקר הקלוגס של jeffrey campbell מופיעים באופן די קבוע בבלוגוספירה האופנתית. ממה שראיתי, הדגמים הפופולריים ביותר הם :

If you are an obsessive constant blog reader as I am, you have probably noticed how often jeffrey campbell shoes appear in fashion posts.
From what I have seen, the most popular ones are :


ולסתיו/חורף :
F/W designs :


מסתבר שמספר דגמים של jeffrey campbell ניתן להשיג גם בארץ. שופרא/ בהונות הביאו קולקציה מצומצמת של המותג ועכשיו הם במבצע!! אני שמתי עין על הדגם הזה :
I'm in love with this model :

ובחזרה לקלוגס, הנה הגרסה שהגיעה מאנגליה היישר למלתחה שלי :

רציתי לקנות קלוגס כבר מזמן אבל כל פעם שמדדתי דגם כלשהו, זה היה מאוד לא נוח ואף נראה מסוכן בגלל חוסר הגמישות של הסולייה. אני לא יודעת איך הם עשו את זה, אבל הנעליים של Clarks מאוד נוחות ואפילו רכות (אין לי שמץ של מושג איך נעלי עץ יכולות להיות רכות).
ואם כבר עץ, אז משבצות הן השילוב המושלם. נעלתי את הסנדלים עם השמלה הילדותית, החמודה שרכשתי בטיול האחרון לאווטלט של הרצליה ואיבזרתי בחגורה מTop 10 ותיק וינטאג' שרכשתי מהבלוגרית לובה. יש לה אחלה קולקציה למכירה ובטח אשוב אליה לרכישת מציאות נוספות. חודש אוגוסט כייפי לכלום!

I got myself a really great pair of (semi)clogs while visiting London. I don't know how they did it, but Clarks have created a really comfy and soft clogs.
Wooden shoes and a plaid dress are the perfet combination so I wore my TNT dress and accessorized with a Top 10 belt and a vintage bag that I bought from Luba . Happy August everyone!

* All the shoe photos are from http://www.solestruck.com/

5 comments:

  1. קלארקס עושים בעיקר נעלי נוחות ושלך נראות טוב בנוסף לכל, אז זו באמת קניה מוצלחת.
    לצערי הקלוגס נראים עליי מגושמים מדי...
    השמלה באמת חמודה, ואחרי שהוספת את החגורה היא מאוד מחמיאה לך.

    ReplyDelete
  2. זה לוק מאוד חמוד.
    אהבתי את השמלה המשובצת עם הנעליים החומות.
    אני מעדיפה את הקלוגס עם עקב גבוה יותר, אבל ממש לא רואה איך אפשר ללכת איתן.

    ReplyDelete
  3. אנחנו לא כל כך מחבבות את טרנד ה"קלוגס" המתפרע לו בעולם, אבל הלוק שלך עם השמלה חמוד מאוד. קצת כפרי ומתוק.

    ReplyDelete
  4. תודה רבה על המחמאות!!!

    קרן - קלארקס עושים נעליים מצוינות וגם לא יקרות בכלל בחו"ל. חבל שכאן הן עולות פי 2 :(

    ספי - גם אני בכיף הייתי קונה גבוה יותר אבל ניסיתי וירדתי די מהר מהרעיון, אפשר לעקם את הרגל מאוד בקלות ולמרות שאני מעדיפה יופי על פני נוחות, גם לי יש גבולות.... :)

    טנטי בקי - האמת שלי אישית נראה שהקלוגס הטרנדיות, עם העקב המטורף, מתאימות רק לבחורות גבוהות ורזות עם קרסוליים דקים. על כל אחת אחרת זה נראה נורא מגושם. נחמד שאפשר למצוא אלטרנטיבות שגם נראות אקטואליות וגם מחמיאות.

    ReplyDelete
  5. I agree with you, Campbell is a good brand at cloning shoes!! (and prices are more reasonable^^)

    www.enamodeuse.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...