23.9.12

Loosen up!


I wore : top - castro, skirt - Zara, shoes - Melissa, bag - Mango, earrings - Lalo treasures, bracelet - Bialik RG.

This summer, totally belonged to chiffon. The most common top style for summer used to be a tight t-shirt or vest. Those were overtaken by loose and mostly transparent tops. With this trend coming in, we also went from buying cloths made from natural fabrics like cotton, to synthetic ones like polyester, viscose and acrylic. This sudden change happened due to the high rise in the cotton prices. In order to keep the clothes prices reasonable, the manufacturers changed to synthetic, and we the consumers, who used to pay a certain price for cotton clothes, keep paying the same price for synthetic ones... But, this is a fashion blog, so this is what I will talk about.

To tell you the truth, I did not relate so much to the transparent trend. This summer was hot, extremely hot for me since I was out a lot, taking walks with my baby. So to wear a blouse and underneath it another top (!!!), did not seem humanly possible for me. I liked the "loose" trend much more, especially those woven vests that were all over the fashion blogs. To find one that is not see through, was not easy, but it indeed was found and here it is, in python print. What can be better then that? Oh, maybe a polka dot print, or some stripes...

הקיץ הזה, היה כולו שיפון. אם נהגנו תמיד ללכת בטי שרטים וגופיות טריקו צמודות, העונה עברנו לחולצות אווריריות וברובן, שקופות. ועם זאת, בלי לשים לב, עברנו לבגדים שעשויים מחומרים טבעיים - כותנה, לסינטטיים כגון פוליאסטר, ויסקוזה, אקריליק וכו'. השינוי הפתאומי הזה חל בגלל העליה החדה במחירי הכותנה. כדי לשמור על המחירים השפויים של הבגדים, היצרנים נאלצו לעבור לבדים סינטטים ואנחנו הקונים, שרגילים להוציא סכום כסף מסוים על בגד מבד טבעי, מבלי לשים לב מוציאים את אותו הסכום על סינטטי. אבל.. זהו בלוג על אופנה, ולכן על אופנה נדבר....

למען האמת, לטרנד השקוף לא התחברתי. גם ככה חם מאוד בקיץ, ובמיוחד הקיץ הזה היה לי חם נורא כי הסתובבתי המון בחוץ עם העגלה כך שלשים חולצה שקופה ומתחתיה... עוד חולצה (!!!!) פשוט לא היה אנושי בעיני. לטרנד ה"loose" (בגדים רחוקים מהגוף) דווקא התחברתי מאוד ופשוט התאהבתי באותן גופיות ארוגות שראיתי ברחבי הבלוגוספירה. למצוא אחת לא שקופה הייתה משימה לא פשוטה אך לבסוף היא נמצאה ועוד בהדפס נחש. מה יכול להיות יותר טוב מזה? אולי רק פסים או נקודות...!!

להזכירכן, הגרלת צלליות הג'ל Color Tatoo מגיעה בקרוב לסיומה. להרשמה לחצו כאן.

9 comments:

  1. אני ממש אוהבת את החולצות המשוחררות הללו, זה נראה ממש שיקי בעיני...
    הטופ שלך מהמם והתמונות ממש יפות!
    גם לך נורא יפה אדום :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה :)
      החולצה הזאת הייתה הפתעה נעימה ובלתי צפויה לחלוטין!

      Delete
  2. הנעליים! איזה מקסים. אני מאוד אוהבת אדום אבל לא אוהבת אאוטפיט היסטרי באדום, אהבתי את השילובים של הפריטים הקטנים של הצבע :) יותר ניטרלי ונעים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מיכל! לצערי, זאת כנראה ההופעה האחרונה של הנעליים, הם די ישנות והתחילו לשפשף נורא את הרגל...

      Delete
  3. אהבתי מאוד את הלוק,
    הטאץ' אפ האדום של האקסוסריז מאוד משדרג.

    אם אני מזהה נכון הצטלמת בפארק הירקון, ליד "שבע טחנות"-
    זו נקודה שאני מאוד אוהבת בפארק..

    בעניין הבדים-
    פעם היה ניתן לקנות בגד מבד טבעי שיהיה גם איכותי ועמיד לאורך זמן.
    כיום, בהתאם לירידה באיכות הבדים ישנה תפיסה של היצרנים שהבגד יהיה זול והוא ישרת אותנו לעונה-מקסימום שתיים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! זיהית נכון :) זה מקום יפהייפה.

      כן, זו עוד נקודה. העניין הוא שהאיכות ירדה אבל המחירים לא...

      Delete
  4. Loved this outfit! I like your shoes! <3
    Kisses!

    http://fashionable-book.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  5. Your blog is very interesting and so nice...would you like to follow each other? ..keep in touch sweety !!!

    ReplyDelete
  6. כל כך אהבתי את המראה, השילוב בין בז' רגוע לאדום מאוד מוצא חן בעיני. גופיה משוחררת ומושלמת באמת קשה למצוא, אך את התמודדת עם המשימה מצוין, היא באמת נראה סופר נוחה ויפה! לגבי שיפון, אני לגמרי מסכימה איתך, הקיץ היה כל כך חם, שאני גם לא מתארת לעצמי איך אפשר ללכת ב-2 חולצות, וגם אני משתדלת לרכוש בגדים מבד טבעי!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...