9.8.10

כשראיתי את החולצה הזאת ב H&M  ,חשבתי שהיא בטח תהיה נורא פרקטית. הרעיון היה ללבוש אותה יחד עם סקיני ג'ינס וחגורה סביב המותניים. הבעיה היא שחם כ"כ, שלא שמתי גי'נס מתחילת הקיץ. ללבוש טוניקה ללא מכנסיים התגלה כאתגר לא פשוט, בעיקר בהתחשב בכך שאני עובדת במשרד! כך נוצרה הקומבינציה הזאת, של טוניקה וחצאית!

When I saw this top at H&M, I thought it would be very practical. The idea was to wear it with skinny jeans and a slim belt tied around my hips. Now, the trouble is that it is so hot that I haven't been able to wear my jeans even once since the beginning of summer. Wearing a tunic without pants is kinda complicated especially when your work is in an office. I must look DECENT!! So this is how this look was created, a tunic with a skirt!

Mine & His, London finds!
 
I am wearing : top-H&M, skirt - mango, sandals - clarks, belt - top 10, bag - vintage, ring - primark, necklace - accesorize.

7 comments:

  1. וואו ... שילוב גאוני

    ReplyDelete
  2. אחלה לוק.
    אני מאוד אוהבת טוניקה עם חצאית ואפילו לבשתי כזה שילוב לא מזמן. אתמול ראיתי בחורה אחרת בשילוב שמזכיר את שלך וזה הפתיע אותי לטובה, מבחינת היצירתיות של האנשים בחום.
    אהבתי את התמונות ואת הנעליים החומות של שניכם!

    ReplyDelete
  3. Great outfit! You look beautiful!!!

    xoxo

    ReplyDelete
  4. yaya -
    תודה! כן, גאונית, זאת אני :))))

    ספי - כן, טוניקה עם חצאית זה נעים, זה קליל וזה נוח!!!
    הנעליים הן הצלחה מסחררת מבית היוצר של לונדוו, שלו הרבה יותר נוחות משלי, אבל תמיד זה ככה..

    loft in soho - Thank you for the compliments!! I really appreciate it!

    ReplyDelete
  5. אהבתי את התיק הוא ממש מיוחד והשרשרת מדהימה !
    את מוזמנת לבקר בבלוג שלי.
    טלי :)

    ReplyDelete
  6. Your favorite skirt is back, YAY!!! Now life is going to be a little bit easier. Love your necklace!!!!!

    ReplyDelete
  7. אהבתי כלכך!! ממש הכל במיוחד את הנעליים =]
    הייתי נורא שמחה אם תבקרי בבלוג שלי. את יודעת- אני כותבת וכותבת ומרגישה שלאף אחד! אני אשמח אם משהו יוכל לומר לי את דעתו.
    תודה

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...