1.6.13

In Green

מהר מהר, לפני שהסרט "גטסבי הגדול" יורד מהאקרנים, אני חייבת לספר לכם שלפני כשבועיים הוזמנתי להקרנה שלו ונהנתי ביותר!
את שמו של במאי הסרט, באז לורמן, הכרתי עוד ב2001 כשראיתי את הסרט המופלא "מולאן רוז'". שני הסרטים, הכה ראוותניים בתפאורה שלהם, בתלבושות והשחקנים המהממים, השאירו אותי פעורת פה. כן, אלו לא הסרטים העמוקים ביותר, בעלי המסר הסבוך והחבוי אך השעתיים פלוס שביליתי כל פעם בקולנוע, היו הנאה צרופה.
אגב, "גטסבי הגדול" מוקרן בתלת מימד והשימוש כאן בטכנולוגיה מאוד יפה ומחושב. ולכל חובבי האופנה כמוני, כמו שכבר אמרתי, התלבושות, התפאורה והתכשיטים של טיפאניס, פשוט עוצרי נשימה!

אחרי הסרט, אספתי את הילדון ויחד עשינו פוזות למצלמה :


לבשתי :
שמלה - Betsey Johnson
נעליים - Weekend
תיק - Asos
שרשרת - של אמא :)
משקפיים - מתנת Prince

10 comments:

  1. ואווו איזה שמלה מהממת!!!!
    צבעים מהממים
    והיא יושבת עליך מהמם!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אסיה!!! בטסי עושה שמלות מהממות שאיכשהו תמיד מונחות בצורה מושלמת על הגוף המאוד לא מושלם שלי :)

      Delete
  2. השמלה מדהימה!
    השרוולים שלה - למות!
    הזמנת מאסוס?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יאנוש! השמלה היא וינטאג' והזמנתי אותה מאיביי די מזמן...

      Delete
  3. אני מתה לראות את הסרט כבר! אמרו לי שהתלבושות ממש מעידות על כל הסטייל של ה- 20 אני חייבת להספיק את זה!

    ReplyDelete
  4. יאאא.. את הורסת ברמות!! השמלה המדהימה, הצבעים, התיק, הנעליים-הכל ביחד פשוט המראה הקייצי המושלם!

    מדהימה (והקטן הבלונדי הרס אותי..)!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  5. לוק קייצי מושלם !!
    איזה כיף לגלות את הבלוג שלך-:)

    Ferisafashion.com

    ReplyDelete
  6. איזו שמלה מהממת :)

    ReplyDelete
  7. המון תודה לכל המגיבות!! כל כך כיף לשמוע במיוחד בהתחשב בכך שלא יוצא לי לעדכן באופן שוטף... תודה! תמשיכו לבקר :)

    ReplyDelete
  8. שמלה מהממת, מאוד יפה :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...