19.6.13

90

הנשיא שלנו בן 90. מדהים לא? נראה ששמעון פרס היה פה מאז ומתמיד והולך להישאר איתנו עוד שנים רבות, אפילו כשאנחנו כבר לא נהיה כאן...

לכבוד מאורע מיוחד זה, חברת מותג הקפה ג'ייקובס החליטו לעשות מעשה מיוחד, לשבור שיא גינס. השיא הספציפי שהם שמו למטרתם לשבור הוא לבנות את מוזיאקת הקפה הגדולה בעולם. ואכן, לפני כשבוע המוזאיקה נבנתה והשיא נשבר.
אני מודה שכשראיתי את התוצאה הסופית קלטתי את גודל העשייה. רק במבט שני שמתי לב לכך שבנו שם את דיוקנו של שמעון פרס מ6000 כוסות קפה בדרגת חוזק שונה, מחזק מאוד עד חלב בלבד. מדהים!
לצערי, הפוסט הזה יוצא מאוחר (כמו כל פוסט שלי לאחרונה... פאדיחה) ואת המוזיאקה לא תוכלו לראות בלייב אלא רק בתמונה המצורפות :


והאווטפיט שלי לאירוע :

ובהזדמנות זו, הרשו לי להציג בפניכם את הרכישות הרציניות האחרונות שלי : משקפי שמש של Miu Miu ותיק של דניאלה להבי. את המשקפיים קניתי כי כבר מזמן התחשק לי וסופסוף מצאתי אותן בחנות ליד הבית ואת התיק קניתי משיקולי נוחות. הילדון שלי כבר די גדול, מתרוצץ בחוץ כל הזמן ופשוט נמאס לי לרוץ אחריו עם משקולת על כתף אחת, ותאמינו לי שזו משקולת רצינית ביותר. וכך הגעתי לחנות העודפים של דניאלה להבי במתחם בית טפר. תיקים בזול לא תמצאו שם אבל הנחה די משמעותית כן. לטעמי התיק הזה מושלם, הצבע מתאים להכל, הצורה, פשוטה אך לא טריוויאלית והעור, רך ונעים. בהחלט קניה שמשדרגת לי את החיים.


ומה אני לבשתי :
חולצה - תמנון
חצאית - American Apparel
נעליים -  Dr. Martens Sabrina
תיק - דניאלה להבי קליסטו גב
משקפיים - Miu Miu

מזל טוב לנשיא שלנו מר. שמעון פרס ותודה למוניקה על התמונות והחברה!


2 comments:

  1. התיק היה נשמע לי רגיל לחלוטין כרק ספרת עליו.
    אבל כשראיתי אותו - ממש התלהבתי! הוא לא רגיל בכלל וממש מגניב!

    ReplyDelete
  2. החצאית שלך מדהימה ממש אהבתי
    ונראה שהיה ממש כייף :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...