8.4.13

MAC @ Fashion Week

לפני כשבועיים, חזרה נטע סקלי מסיבוב בשבועות האופנה ברחבי העולם. נטע, מאפרת ראשית במאק, הייתה אחת מצוות של 50 מאפרים שזכו לעבוד עם מיטב המעצבים והמאפרים הטובים ביותר בעולם. חברת מאק, קיימו אירוע ובו שיתפה אותנו נטע, בחוויותיה מהמסע המרתק בו הייתה.

נטע החלה את הרצאתה בתיאור מלאכת האריזה. מסתבר, שכשאתה מאפר בשבוע אופנה, יש צורך לקחת איתך כ60 ק"ג של איפור ואביזרים שלוקח כיומיים לסדר!!!

* מזוודת האיפור *

בהמשך, סיפרה נטע על הכנת מראה האיפור שעליו מחליט המאפר הראשי שאגב הייתה היא (!!) בשבוע האופנה ביוהנסבורג. כל מראה איפור מצוייר על דוגמנית ועל נייר ומאפשר גם לנו, כאנשים שלא היו אפילו קרובים לתצוגה, לבחון את כל הטרנדים המובילים באיפור לעונה הבאה.

* מראה איפור בעיצובה של נטע סקלי *

נטע הרחיבה גם על הבגדים הנפלאים והנעליים המיוחדות שראתה, הדוגמניות המההמות ומעצבי העל כמובן. היא סיפרה כמה העבודה הזו יכולה להיות קשה מבחינה פיזית. השכמות ב 4, 5 בבוקר, סחיבה של ציוד כבד במעלה מדרגות בכל מיני לוקיישנים הזויים של תצוגות, כיסוי גופן של הדוגמניות במייקאפ כולל כפות הרגליים לעתים, וריחוק מהבית והמשפחה.  מצד שני, היא סיפרה גם על הריגוש שמלווה אותה פעמיים בשנה כשהיא מגיעה לשבוע אופנה חדש ורואה לראשונה עם מי היא הולכת לעבוד, איזה מעצב והכי חשוב, מי הולך להיות המאפר הראשי שלרוב הוא אחד מהמובילים בעולם.

* ג'קט מהמם של מוסקינו *

בסוף ההרצאה, קיבלנו לידנו כמה מהמוצרים החדשים של מאק למישוש וניסוי. אחד המוצרים הייתה המברשת המוזרה הזו שאמורה להיות נוחה במיוחד להנחת צלליות בשימוש אישי. בהחלט מסקרן לנסות.


* בממלכת MAC *

* אני ונטע סקלי *


לבשתי :
ג'קט, שרשרת - Forever21
שמלת סרפן - וינטאג'
נעליים - Zara
תיק - Asos
חולצת פסים - H&M
צמיד - הגר סתת מתנת FM

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...