16.4.13

My new Prince

את המותג פרינס הכרתי לפני לא מעט שנים. משקפיים של המותג היו משקפי השמש האיכותיות הראשונות שלי. הן היו אובליות, גרנג'יות במידה (כי אלה היו הניינטיז) וילדותיות במידה כי אני הייתי כזאת סביב גיל 14.
לאחרונה, פרינס השיקו את קולקציית האביב-קיץ שלהם לשנת 2013 והזמינו אותי להציץ. ההשקה נערכה במסעדת השולחן ועליה רק אגיד שהייתי שמחה לבקר בה שוב. יאם!

אז מה יש בקולקציה, לא מעט!!! משקפיים בכל הסגנונות והטרנדים החמים כיום. העיצוב נקי וכולל מסגרות שיתאימו לחבר'ה צעירים עד לשכבה הבוגרת יותר המעדיפה עיצובים קלסיים ועל זמניים.

כמה תמונות של המבחר :


* אלו שלי! *

* חתוליות מהממות *
* אוברסייז *
* טייסים במגוון צבעים *
* קלאסי ונשי *

** מחיר משקפי השמש הנ"ל - 690 ש"ח

והאווטפיט הסופר אוורירי שלי לאירוע :


לבשתי :
חולצה - וינטאג'
מכנסיים - The Label
נעליים - Nine West (נעלי העקב הנוחות ביותר !!)
תיק - Asos
שרשרת - Forever21

את תמונות כל הדגמים של פרינס ומיקום נקודות המכירה תוכלו למצוא כאן.
חג שמח!!!


4 comments:

  1. משקפי שמש ממש יפות
    לא ידעתי שיש לההם דגמים כאלו יפים

    ובקשר למה שלבשת אהבתי ממש ששילבת עם שחור לבן מכנס אדום ונעליים בצבע נייוד נטרליות
    הטוניקה שלך הורסת!!!

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אסיה :) באופן מוזר ביותר הטוניקה הזו נמצאית בארוני כבר לא מעט זמן אך זוכה לחשיפה מועטה ביותר. כנראה שהגיע זמנה לצאת לעולם :)

      Delete
  2. וואיי.. איזה בלוג מהמם ! יש לך סטייל איכותי ויחודי ביותר :) הטוניקה מטטטריפה והשילוב עם המכנסיים האדומים והאקססוריס מרכיבים מראה מ-ו-ש-ל-ם!!!

    ללבוש אותה יותר :)

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...