4.11.12

One of the best

Actually, I've worn this outfit a few times already. It is one of my favorites and was totally unplanned.
First came the top. I bought it in the summer sale and if I could, I would have taken it in any possible color. Unfortunately, only this one and a white one were left. I love them both very much since they are simple and classic.
The culotte came from Asos. It's by a brithish brand called Whistels and made 100% silk!!! I love silk so much. It feels so nice against the skin and always looks so luxurious.
At the beginning I intended to combine the culotte with the white top but then I realized, that the blue of the other top and the green of the pants have the exact same color intensity. Perfect match! I completed the outfit with my most comfortable feels. They have a cushion padding and I can walk in them endlessly. 

האמת היא שהאווטפיט הזה די חרוש, ובצדק לדעתי. זהו אחד הלוקים האהובים עלי ביותר והוא קרה לגמרי במקרה. 
קודם הגיעה החולצה. קניתי אותה בסייל האחרון בקסטרו. הייתי לוקחת אותה בכל צבע אפשרי אם היא הייתה נשארת במידה שלי אך לצערי, נשארה רק זו ולבנה. את שתיהן אני אוהבת עד מאוד כי הן פשוטות וקלאסיות. את המכנסיים (כן, כן, אלו הם מכנסיים ולא חצאית )קניתי באסוס. הם של חברה בריטית בשם Whistels ועשויים 100% משי!!! אני כ"כ אוהבת כל דבר שעשוי ממשי. זה הבד הכי נעים על הגוף והוא תמיד נראה יוקרתי.
את המכנסיים, חשבתי בתחילה לשלב עם החולצה הלבנה ואז שמתי לב שהכחול של החולצה והירוק של המכנסיים באותה מידת אינטנסיביות בדיוק. התאמה מושלמת. את האווטפיט השלמתי עם נעלי העקב הנוחות ביותר שלי. יש בהן כרית ריפוד לרגל ואפשר ללכת איתן בלי סוף. ממליצה לכל מי שאוהבת עקבים + נוחות לבדוק את הנעליים של DKNYC ו- Kenneth Cole reaction. אלו הם הבייביז הזולים יותר של החברות היוקרתיות ובסוף עונה אפשר לקנות נעליים שלהם במחירים סבירים בהחלט.


What I wore : Top - castro, culotte - whistles(Asos), shoes - DKNYC, braclet - H&M, bag - vintage, necklace - flee market

6 comments:

  1. פוסט מקסים ואת נראית מהמם!
    אהבתי את הקולור בלוק ואת הגזות :-)
    פשוט הולם אותך!!!

    ReplyDelete
  2. אאוטפיט מהמם! הצבעים נראים כ"כ טוב עלייך!
    אהבתי את הטוויסט במכנסיים, מגניב לגמרי :)

    ReplyDelete
  3. תודה ירדן! אני מתה על הצבעים האלה והמכנסיים מציאה אמיתית :)
    שמחה שאהבת :)

    ReplyDelete
  4. אני מחפשת כבר כל כך הרבה זמן איזו חצאית עם גזרה יפה באורך הזה... פשוט אין בחנויות בישראל..
    דרך אגב כל ההופעה ממש יפייפיה!

    ReplyDelete
  5. את נראית נהדר, שילוב מאוד מוצלח ומרענן של צבעים!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...