21.11.12

פוסט קניות מהממ"ד

כמה ימים לפני שהכל התחיל, נסענו לבקר את המשפחה בדרום. שם הילדון תפס וירוס וכשהתחילו ההפצצות, כבר לא היה מצב לתזוזה. כך בילינו שלושה ימים בממ"ד. היה מפחיד, היה מלחיץ והיה גם די משעמם כי כמה כבר אפשר לשמוע חדשות ודברים אחרים, לא באמת מתחשק או מתאפשר לעשות. כדי להתנתק קצת, גלשתי בבלוגי האופנה האהובים עלי ועשיתי שופינג אונליין. כיוון שזה נתן לי מנוחה נפשית כ"כ טובה, והקניות האחרונות היו באמת מוצלחות, החלטתי לשתף אתכם בכמה טריקים קטנים שגיליתי עם הזמן.


אסוס
1. כדאי להירשם לאתר. מידי כמה חודשים, ולפעמים אף יותר, אסוס שולחים למייל קוד הנחה בשווי 10 עד 15 אחוז.

2. אם קיבלתם מוצר פגום, אל תשלחו אותו ישר חזרה, קודם תפנו לשירות הלקוחות של אסוס ותדווחו על התקלה. הם מצידם, יפצו אתכם בקוד הנחה של 10 אחוז ולפעמים אף יחזירו את דמי המשלוח. אגב, הקוד הזה שהם שולחים מאוד לא ברור. על מוצרים מסוימים הוא יכול לתת לפעמים 20 עד 40 (!!) אחוז הנחה. אבל אין לסמוך על כך כמובן.

3. אגיד טפו טפו טפו אבל נכון לעכשיו, לא התבקשתי לשלם מס כלשהו על אף חבילה, לא משנה כמה יקרה היא הייתה.

4. באסוס ניתן למצוא פריטים לא יקרים סנדרטיים לצד מותגי על. פריטים של מותגי על בהנחה עלולים להיחטף תוך דקות כך שאם ראיתם משהו שאהבתם כדאי מאוד למהר עם הקניה. אגב, אסוס מתחייבים למחיר הנמוך ביותר!

צעיף המעצבים הראשון שלי. כי אין כמו משי איכותי לחמם את הגרון הכואב שלי. **נקנה באסוס בכ150 ש"ח**

בנוסף לאסוס, הייתי רוצה לספר לכם איפה אני קונה קוסמטיקה לאחרונה. אם עדיין לא שמעתם על האתרים lookfantastic.com ו- feelunique.com, מצפה לכם הפתעה נעימה. כמו אסוס, גם אתרים אלו שולחים מבריטניה ואיכשהו, אני מרגישה הרבה יותר בנוח להזמין משם מאשר מסטרוברינט.

אז שיהיה שופינג נעים ושנחזור לשגרה במהרה...

6 comments:

  1. הצעיף כל כך מגניב!
    באתר הוא היה נראה הרבה פחות צבעוני ושמח!
    תתחדשי! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן הוא כל כך שמח וכייפי, אני מרוצה :)

      Delete
  2. הצעיף יפייפה!תתחדשי :)
    אסוס הוא חבר מעולה (במיוחד בימי חופש של רביצה מול המחשב) ויחד עם זאת, אוייב נורא של הכרטיס אש5אי...

    שמחתי להכיר עוד 2 אתרים להזמנת איפור, תודה!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...