2.9.12

Optical Illusion


I wore: Dress, Skirt and Earrings - Asos, Shoes - Shoola, Bag - Zara, Bracelet - Forever21 
לבשתי : שמלה, חצאית ועגילים - אסוס, נעליים - שולה, תיק - Zara, צמיד -Forever21

What I'm wearing, is in fact, my dearly loved maternity dress which you can also see here. I added another layer to it, a sheer skirt that did have a lining, but it didn't look good so I cut it off! I wore another version of a tutu skirt not so long ago. You can check it out here.

I'm sure, that for most of the parents, last week was not easy. The beginning of the school year affected me again after so many years of it passing me by. My little cutie has started going to kindergarten and I must say, I didn't expect for it to be SO hard... That is actually the reason for me not updating my blog last week, I just wasn't in the mood. I want to wish all the parents who read this blog, for a successful and productive year! As for me, I mostly don't want my kid to cry...:(

מה שאני לובשת כאן, זה בעצם את שמלת ההריון האהובה שלי שניתן לראות גם כאן (במצב המקורי). הוספתי מעליה עוד שכבה בצורת חצאית שאכן הייתה לה בטנה, אבל היא פשוט לא נראתה טוב, אז גזרתי אותה! גירסא נוספת של חצאית בסגנון טוטו לבשתי גם כאן.

אני בטוחה, שלרוב ההורים, שבוע שעבר היה לא קל. תחילת שנת הלימודים שוב השפיעה עלי אחרי כ"כ הרבה שנים והקטנצ'יק שלי התחיל ללכת לגן. אני חייבת לומר, שלא חשבתי שזה יהיה כ"כ קשה וזו בעצם הסיבה לכך שלא עידכנתי את הבלוג שבוע שעבר...
אני רוצה לאחל לכל ההורים שקוראים את הבלוג הזה (וגם לתלמידים אם יש כאלו :) ), שנה מוצלחת ופורייה ולי אני רוצה לאחל... בעיקר שהילדון שלי לא יבכה... :(

6 comments:

  1. ממש אהבתי את מה שעשית עם החצאית!ולגבי הילד אל תדאגי, אני מומחית בעניין(יש לי משפחתון בבית)והילדים מתרגלים מהר מאוד זה רק ההורים שקשה להם לשחרר אז ברגע שתיהי יותר קלילה לגבי זה הוא ישר ירגיש את זה!
    הצלחה מובטחת חחחח

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! אני בטוחה שיהיה בסדר ומקווה באמת שהוא וגם אני נתרגל מהר...

      Delete
  2. ואו!
    יצא ממש יפה!
    זו החצאית שראיתי?

    נ.ב.
    בהצלחה לאריק החמוד בגן החדש :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן זוהי החצאית :)
      תודה תודה!!

      Delete
  3. וואו את נראית נהדר, אהבתי את השילוב בין החצאית, החלק העליון והנעליים, כל כך נשי!

    המשך שבוע נהדר
    קטיה

    ReplyDelete
    Replies
    1. אווווו, תודה רבה קטיה! המשך שבוע מצוין (וקריר!!) גם לך!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...