6.7.13

Beauty City Paris

עוד שנה ואיתה עוד ביוטי סיטי שנערך בשבוע שעבר בגני התערוכה. השנה הוזמנתי גם לערב הפתיחה ולצערי איחרתי בטירוף ולכן לא אוכל לספר לכם יותר מידי על התוכנית האומנותית אלא רק להתלונן על הטלפון המחורבן שלי שהחליט להשבית את הGPS בדיוק אחרי שפספסתי צומת בה הייתי אמורה לפנות... מאז אני בהתלבטות למה להחליף את הגרוטאה, אייפון או אחד האנדרואידים החדשים. אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן!

בכל אופן, מה שכן אוכל לספר לכם שהיה אירוע נחמד מאוד, מושקע בטירוף עם תפאורה ענקית של בתים איקוניים מפאריז! היו המון דוכנים, מוזיקה ושלל מופעים ולי זה הזכיר קצת את השיטוט האינסופי במלונות הענק בווגאס.
כיוון שלא היו לי תוכניות מיוחדות לרכישת מוצרי קוסמטיקה, ניגשתי רק לדוכן של מייבלין וקניתי את המסקרה החדשה Rocket Volume ב50 ש"ח. את חברתי שהתלוותה אלי לאירוע שכנעתי לקנות את הBB של גרנייה שהוא פשוט מושלם בעיני ונמכר גם כן במחיר משתלם של 50 ש"ח. כיוון שהסכום הסופי של הרכישה הסתכם ב100 שקלים, קיבלנו קרם ידיים  (אחד) של גרנייה מתנה.

ומה שלבשתי לאירוע :


ג'קט - Forever21
חצאית - French Connection
חולצה - Asos
נעליים - Weekend
תיק - Sonia by Sonia Rykiel

שבוע מצוין לכולם!

נ.ב בפוסט הבא הגרלה של אחד הלהיטים החדשים!!!

8 comments:

  1. אהבתי את החצאית הארוכה עלייך.
    אני תמיד מקנאה בבנות שלובשות חצאיות כאלה.... עליי זה לא עובד לצערי-:)
    פריסה.

    Ferisafashion.com

    ReplyDelete
  2. וואי אחותי.. את נראת מעולה! מתה על החצאית מקסי הפרחונית בשילוב לחולצת "בטן" שעלייך זה שילוב מנצח!

    נשיקות,
    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  3. that damn gps! my gps will do this too sometimes

    I like your outfit very much

    http://themissore.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. אאוטפיט של קרופ טופ וחצאית מקסי נהדר שיושב עלייך בול!
    התפאורה נראית מעניינת מאוד ונורא אגדית.
    ולגבי הטלפון אז אני מהצד של האייפון, לכן אמליץ לך על ה5 שאותו אני מתכוונת לרכוש בסוף החודש מכיוון שנאמר לי שהמחירים צונחים בטירוף!
    נשיקות!

    ReplyDelete
  5. I totally loved this post!!! Really great inspiration! tell me if you would like to follow each other! I follow you back for sure - Lots of Love, Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    ReplyDelete
  6. חצאית מהממת אהבתי את הצבעים ממש!!!!

    ReplyDelete
  7. כל האאוטפיט שאת מרכיבה עם חצאית מקסי היא השראה בשבילי, את לובשת ומאבזרת מקסי בחסד!!! אני מכורה לחצאיות מקסי בעיקר בזכותך!

    סופ"ש נעים!!!


    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...