22.1.13

FM - הפייבוריט החדש שלי

אתמול הוזמנתי לבקר בחנות האווטלט המחודשת של הרשת FM. למי שלא מכיר, FM היא רשת מותגי קז'ואל פרמיום ובה ניתן למצוא :
שעונים ומשקפיים של Moschino, Missoni, ZeroH, Fendi, Fossil, Columbia, Police, Diesel, DKNY, adidas תיקים של Fossil, OSSY, סקלסקי, BAGGU
תכשיטים של סיגל טולידו, הגר סתת, Sasha's State Of Mind
בגדים של פפה ג'ינס, מלטין פוט, גאנש, סופרטראש, שוגרדדי, לילה מיסט, 7, נפפירי, לי, ד"ר דנים, סקץ'-יוסי קצב, גוסיפ, דסיגוואל, סופרדריי
נעליים של פפה ג'ינס, פריטי בלרינה, קאפל אוף, ג'פרי קמפבל, סטיב מאדן, ואנס, האב, אנטוני מורטו, איירסטפ, בי יוניק, אוסף פרטי, ריפליי, דיסקו רוסו

ההנחות באווטלט הן של 50% ואף של 70% מה שאומר שניתן למצוא שם פריטים יחודיים ואיכותיים ביותר במחירים סבירים והגיוניים. חנות האווטלט איננה חנות חדשה אך היא עברה הרחבה משמעותית והמבחר הוא חגיגה של ממש. להלן התמונות שתוכלו להתרשם ממגוון :

* מחלקת נעלי נשים (עם התיק שלי במכרז.. )*

* מחלקת נעלי גברים *

* מחלקת נעלי הבלרינה *

* תיקים וארנקים של Fossil *

* ארנק מהמם מקולקציית אנדי וורהול לפפה ג'נס. אגב, אחוז מסוים מההכנסות מהמיני קולקציה נתרם לקרן לאומנים צעירים. מגניב! *

* מיכל מדגמנת את התיקים של Guess *

* תכשיטים בהרכה עצמית של המותג Sasha's State Of Mind *

* משקפיים ב50% הנחה. (יש עוד מבחר ב70%) *

* הדפסים מהממים בקולקציית הנשים *

* מעיל פרווה "סרסורי" משהו *

* מעניין מי הולכת (או הולך?) להיות הבעלים של הפונצ'ו הזה של חברת Wildfox *

* אני עם שקית ההתחדשויות הפרקטיות שלי * 

אגב, במתחם בו ממוקמת חנות האווטלט של FM, ישנם עוד חנויות אווטלט רבות, רובן של מעצבים ישראלים מוכרים כגון דניאלה להבי, רונן חן, חגית טסה וכו' כו'. המתחם נמצא ברחוב תל גיבורים 5, דרום תל-אביב. החדשות הרעות הן שזה צמוד לבית המעצר אבו-כביר, החדשות הטובות זה שיש חניה! אני הגעתי באוטובוס קו 11 שעוצר ממש בכניסה למתחם.

מהיום עד חמישי ה- 25.01.2013 נערך במתחם יריד פתיחה ונראה לי שווה ביותר לבקר.

זהו, מאחלת לנו יום בחירות מוצלח!

8 comments:

  1. כל הזמן אני מנסה להימנע ולהתרחק מהאובססיה שלי לשופינג...מצטערת להגיד לך את ממש לא עוזרת לי יווו איך בא לי הכל משם!!!התיקים של גס..איי איי איי...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן דניס, החנות הזו היא סכנה של ממש לארנק. רק במחלקת הנעליים הייתי משאירה את רוב חסכונותיי והתיקים והג'ינסים....

      Delete
  2. החנות ניראת יפה, אבל אני נגד כל הרכישות למיניהן באאוטלטים. אם כבר לקנות אז רק את הדברים הכי שווים כשהם עדיין בשיאם. אאוטלטים בדרך כלל גורמים לנו לקנות דברים שאנחנו פחות צריכים לבזבז יותר כסף :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה נכון שפריטים סופר טרנדיים אי אפשר למצוא באווטלטים אבל אני לא חושבת שקניתי כאלו אי פעם. אני לרוב קונה דברים קלאסיים יותר או מיוחדים שאפשר ללבוש במשך הרבה עונות.

      Delete
  3. Replies
    1. I got : an mazing Ipad case and a wallet by Fossil and a breclet by Hagar Satat. I'll put all my stuff on Instagram later today.

      Delete
  4. חנות מעולה פשוט!
    אני אישית התאהבתי בשמלות של לילה מיסט!
    מתה על חולצת הפסים הזו עליך!

    ReplyDelete
  5. נשמע ששווה לבקר בחנות, רק צריך להתגבר על הפחד מהמקום שהיא נמצאת בו !
    את נראית נהדר ובמיוחד אהבתי את מעיל הסרסורים כפי שקראת לו
    שבוע מעולה!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...