23.3.13

Smells like spring!

אחד הדברים המשמחים ביותר בבואו של האביב, הם ריחות הפריחה הנושבים מכל עבר. אני כ"כ אוהבת את הניחוחות האלו שגם בבישום, אני נוטה לבחור בבשמים שהכי מזכירים לי פרחים ואביביות. בגזרה הזו היו לא מעט חידושים לאחרונה וחברת שסטוביץ' שאחראית על רוב מוצרי הקוסמטיקה שמגיעים אלינו לחנויות, הזמינו אותי לבדוק (או יותר נכון, לרחרח) אותם מקרוב.

אני חייבת להודות שאני מתה על בשמים. עיצוב הבקבוקים, שמות המעצבים הגדולים ולבסוף הניחוח הנפלא שיכול להעלות לי את מצב הרוח בשניה. כמעט כל פעם שאני נכנסת לאחת מחנויות הפארם, אני מריחה בושם חדש ולרוב, אני לא מתלהבת מהריחות. ולכן, היה די מפתיע לגלות שרוב הבשמים החדשים מוצאים חן בעיני.

Pleats Please של בית האופנה איסי מיאקי. מעוצב בהשראת בד הפליסה. מרענן ומיוחד. בא לי לרחרח אותו ולא רק בגלל הבקבוק המהמם והמפתה. ממליצה לצפות בסרטון ההשראה כאן.

מחיר מומלץ לצרכן:
Pleats Please -50  מ"ל: מחיר השקה- 249 ₪. מחיר מלא-449 ₪.
Pleats Please -100 מ"ל: מחיר השקה-349 ₪. מחיר מלא- 629 ₪.



See By Chloe - מבית האופנה המפורסם Chloe. 
את הבושם הזה אהבתי קצת פחות מהאחרים אך שוב, כיוון שמדובר בבית אופנה שאני מאוד מאוד אוהבת והבקבוק פשוט מושלם בעיני, בהחלט אלך להריח אותו שוב בהזדמנות. הוא מאוד עדין ומתאים בעיקר ליום. סרטון ההשראה כאן.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל אד"ט - 423 ₪. 75 מ"ל אד"ט - 544 ₪


Le Petite Robe Noire EDT - בושם השמלה השחורה הקטנה של בית גרלן יצא בגרסה חדשה של EDT. שוב בקבוק מהמם שיראה מצוין על שידת האיפור. גם אל הבושם הזה פחות התחברתי. הוא הרגיש לי כבד ומאוד שונה ממה שאני רגילה להתבשם בו. אחרי שהרחתי אותו מספר פעמים, הריח פתאום הפך למעניין יותר בעיני ומצאתי את עצמי רוצה להריח אותו שוב ושוב. סרטון ההשראה כאן.

מחיר מומלץ לצרכן: 547 ₪, ל- 50 מ"ל 778 ₪, ל- 100 מ"ל.


הבושם החדש של BEBE - Wishes & Dreams. מאוד נעים ורענן. 

מחיר השקה: 50 מ"ל E.D.P- 149 ₪. 100 מ"לE.D.P - 249 ₪.


Flash - Jimmy Choo.
התחושה שלי מהבושם הייתה שהוא מגניב אך עדיין מאוד נעים ולא כבד.  סרטון ההשראה כאן.

מחיר מומלץ לצרכן:
ג'ימי צ'ו 100 FLASH מ"ל- מחיר השקה 472 ₪. מחיר מקורי–590 ₪.
ג'ימי צ'ו 60 FLASH מ"ל – מחיר השקה- 341 ₪. מחיר מקורי–427 ₪.

והבשמים לגברים :


Le Beau Male - של בית האופנה ז'אן פול גוטייה.
פה היה קונצנזוס מוחלט, כל מי שהריחה אותו, החליטה שכך הייתה רוצה שהגבר שלה יריח. נפלא! 

מחיר מומלץ לצרכן: מחיר מיוחד להשקה- 279 ₪ בלבד.מחיר רגיל- 525 ₪.

Extreme מבית בולגרי הוא עוד בושם שפחות התחברתי אליו. מתואר כאלגנטי ומרשים. סרטון ההשראה כאן.

מומלץ לצרכן לתכולה של 100 מ"ל: מחיר השקה- 299 ₪. מחיר מקורי- 621 ₪.


ולהלן האווטפיט שלי לאירוע :

עם יאנוש - צילום שוקה כהן


מריחות ונהנות - צילום שוקה כהן
לבשתי :
ג'ינס ומגפונים - Asos
חולצה וצמיד - וינטאג'
סריג - וינטאג' מהאוצרות של לילו

חג מצות שמח!!!

5 comments:

  1. אני שמחה לשמוע שבסוף אהבת את גרלן!
    דווקא הייתי בטוחה שאהבת את קלואי!

    האאוטפיט שלך מקסים פשוט!

    יאנה

    ReplyDelete
  2. עשית לי חשק להריח את כל הבשמים חחח

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  3. wow cool post!
    love you♥♥

    new amazing postt up on my blog:)
    http://bfshion.blogspot.co.il

    ReplyDelete
  4. טוב נו, כבר השתפכתי על האאוטפיט שלך באותו הערב. אני באופן אישי לא התחברתי לגרלן... אבל היו שם כמה מוצלחים בהלט

    ReplyDelete
  5. הקלואה מושלם!! התאהבתי בו כל-כך.

    Dress To Cook Blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...