6.12.12

לא רק נקניקיות

אני מודה שכששמעתי "ויטרינה", ישר חשבתי על מסעדת הנקניקיות האהובה עלי מאבן גבירול. לא הייתי שם מאז הלידה ואני מתגעגעת..מממ, יאמ יאמ יאמ.

אבל הפעם מדובר על ויטרינה אחרת לגמרי, מותג אופנה שאני אישית הכרתי מהקטלוג של XNET. מה שמשך את תשומת ליבי היו הנעליים המקסימות האלו. המותג משווק לעוד כ100 בוטיקים ברחבי הארץ ומורכב מפריטים צבועניים ושמחים, בהדפסים שובבים, כמו שאני אוהבת.

בשישי שעבר ביקרתי בהשקת שיתוף הפעולה החדש של ויטרינה, עם הבוטיק "מאיפהזה" הממוקם בבוגרשוב 57, תל אביב.
הבוטיק הוא בעצם חנות הפופאפ של ויטרינה אך מכיל עוד כמות נכבדת של בגדים, תכשיטים, אקססוריז ונעליים, הכל באותה רוח עיצובית.


פריטים שאהבתי במיוחד (ולא צילמתי...) היו : ג'קט קצר עם פסים אנכיים בשחור לבן, סריג אוברסייז קצר בסגנון הגראנג' ושמלת מזכירה שתראו (!!!) באחד הפוסטים הבאים.

וזה מה שלבשתי להשקה : היה חם וקיצי ולכן הלכתי על שמלת וינטאג' קלילה ואהובה וג'קט.


יאנוש, תודה על התמונות!

לבשתי :
שמלה - וינטאג'
ג'קט - Pull&bear
תיק - Pollini
שרשרת - Forever 21
נעליים - Flyfoot

4 comments:

  1. הרגת אותי עם הנקניקיות :)

    בכיף! :)

    את נראית נפלא בהשקה!

    ReplyDelete
  2. Beautiful dress, I wish I could understand your writing:)
    Kisses
    Elena
    http://dcinstyle.com/blog/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...