26.1.12

אמא-סטייל

מסתבר שעברו כבר יותר מארבעה חודשים מהפוסט האחרון שלי, וכן, הבחרוצ'יק מתקרב לשבעה קילו!

אמאהות ואופנה הם שילוב קצת מסובך עבורי בינתיים, זורקת על עצמי את הלבוש הנוח ביותר ורצה החוצה עם העגלה. להתלבש יפה ולהתאפר הפך לפינוק של ממש. הכל השתנה חוץ מהעובדה שנשארתי מעריצה נאמנה של עולם האופנה.

את כל זה אני כותבת בעצם רק בגלל שמלה. כשראיתי אותה, ידעתי שאני חייבת לשתף!
היא לקוחה מקולקציית ה פרה-סתיו 2012 של בית האופנה - אלקסנדר מקווין.

מושלם!!! השילוב בין הגוטיות לצבעוניות הפרחונית השאירה אותי פעורת פה! 

3 comments:

  1. איזה כיף שחזרת! אני רוצה לראות את יורש העצר ואת האמא הגאה והיפה :)

    ReplyDelete
  2. תודה!! מקווה לחזור באופן יותר אקטיבי בקרוב!

    ReplyDelete
  3. שמלה מדהימה! אני לא מאמינה שיש לך כוח וזמן להתעמק באופנה עם הילדון הקטון. אני הייתי מנותקת מהעולם מעל חצי שנה. הלב שלי היה כל כולו בתינוק עד שנראה לי נשארתי עם אותו טרנינג חודש :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...