23.5.11

UNO due tre

What I Wore : T-Shirt - Jiffa, Skirt - American Apparel, Shoes - Bialik (Ramat Gan), Vest - Zara, Necklace - Pull&Bear, Bag - feinschMecker, Shift ringd - H&M.


Last week me&him visited a nice modern - Italian restaurant called "Uno". The food was pretty good although being kosher.
After finishing stuffing ourselves with pasta, we went for a walk and saw a nice looking hair salon. We both wanted to cut our hair for some time so we decided to try this one out. The mini catastrophe that's my hair now will be posted next...

אין ספק שהמטבח האיטלקי הוא אחד מהפייבוריטים שלי ולכן מאוד שמחתי כשראיתי שובר בגרופר למסעדה האיטלקית החדשה UNO.
מסעדת UNO היא מסעדה חדשה יחסית הממוקמת בקרבת מוזיאון תל אביב לאומנות. המסעדה מעוצבת בסגנון מודרני ויש אפשרות לשבת בפנים בשולחן, על הבר או במרפסת בחוץ. אנחנו בחרו לשבת במרפסת אך זאת הייתה כנראה לא ההחלטה הכי מוצלחת. הישיבה לוותה ברעש המכוניות מרחוב שאול המלך ובעשן הסיגריות של השכנים. הסיבה היחידה לכך שלא עברנו מקום, הייתה נעוצה בכך שמזג האוויר היה נפלא ופיצה על כל המגרעות האחרות.

מהתפריט הכשר הזמנו שתי מנות ראשונות שאת שמן הפלצני והמלא אני כמובן לא זוכרת. האחת, דג סלומון נא והשניה, רביולי במילוי מיני פטריות. שתי המנות היו ממש ממש מעולות. רק הרביולי היה טיפה יותר מידי "אל-דנטה" לטעמי.
למנה עיקרית הזמנו פסטה. הוא, הלך על הקלאסיקה, מעין גרסה של שמנת פטריות ואני הלכתי על פטוצ'יני ירוק (פטוצ'יני עם כל מיני ירקות ירוקים). המנה שלי הייתה לא רעה והמנה שלו הייתה ממש ממש טעימה. המנות עצמן די גדולות כך שחיסלנו מייד את המנה שלו ואת השאריות של שלי לקחנו הביתה (וכמובן ששכחנו באוטו...).
אחרי כל מה שאכלנו היינו די מפוצצים כך שלא הצלחנו לטעיום מהקינוחים של המקום...

אחרי המסעדה הלכנו להסתובב באבן גבירול והייתה שם מספרה פתוחה שנראתה נחמד. נכנסו והסתפרנו בספונטיות. המיני קטטסטרופה שעל ראשי בפוסט הבא .....


8 comments:

  1. התמונות של האוכל סופר סופר מגרות!!!
    אני הולכת לשלוף משהו מהמקרר ולאכול כאן ועכשיו כי זה ממש עושה חשק.

    ReplyDelete
  2. פוסט טעיים!!! תמונות מהממות

    ReplyDelete
  3. שרונה - ההגשה של המסעדה הייתה באמת מאוד מוצלחת וזאת עוד סיבה לקפוץ לביקור במסעדה.זיכרון הטעם של הרביולי פטריות מלווה אותי עד עכשיו... יאם!!

    לנה - תודה!!!

    ReplyDelete
  4. I love the colors of your outfit - very summery! The food looks amazing and very delicious. h, and I adore your ring! How long ago did you get it?

    ReplyDelete
  5. Lialia - Thanks!! I kinda love peach this summer. It's such a cheerful color!
    The ring actually, came from a set of three rings. I am wearing two of them together in this picture. Got them at H&M this winter.

    ReplyDelete
  6. איפה הסתפרת? תזהירי, זה בשכונה - שאדע לא להתקרב..

    ReplyDelete
  7. הייתי גם באונו יום לפנייך והיה מעולה!

    ReplyDelete
  8. מרג'ורי - האמת אני לא זוכרת את שם המספרה,... פשוט פעם הבאה אלך רק לפי המלצה... כנראה שזאת הייתה ההוכחה האולטימטיבית לכך שספונטניות זה לא תמיד רעיון כל כך טוב..

    standing ovation -
    נכון!! מקווה שיהיו עוד גילויים טעימים כאלה בעתיד!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...