16.5.11

Costemic Thoughts #1

מזמן רציתי לכתוב פוסט על קוסמטיקה שמהווה חלק חשוב משיגרת היופי שלי אבל לא ידעתי באיזה אופן לעשות זאת. אני מתאפרת מגיל 15 ובטיפוח התחלתי להישתמש מתישהו אחרי הצבא. עשרות אם לא מאות מוצרים עברו בתיק האיפור שלי ודרך ארון הטיפוח. לכתוב על הכל נראה די בלתי אפשרי. זאת הסיבה שהחלטתי להתחיל מהסוף, ממוצרים שזה עתה נגמרו וזיכרון השימוש בהם טרי בראשי ועל פני. מקווה שהניסיון שלי יהיה שימושי...

 Contour des yeux prodigieux- NUXE
קרם עיניים אנטי אייג'ינג של החברה הצרפתית NUXE.מתאים לכל סוגי העור ולהופעת סימני התבגרות ראשונים.

יתרונות - אריזת משאבה נוחה, ריח צמחי מרענן, נספג מהר.
חסרונות - מכיל פרבנים, לי אישית לא עשה כלום, כאילט לא מרחתי כלום מתחת לעיניים.

לסיכום : לי אישית הקרם הזה לא עשה כלום. אולי יתאים למישהי שמחפשת לחות בלבד.
Gentle Eye Makeup Remover - Estee Lauder
מסיר איפור עיניים  לכל סוגי העור.

יתרונות - מסיר איפור בצורה מושלמת, ללא צורך לשפשף. לא מכיל שומן ולכן לא משאיר שום שאריות חוץ מעור צח.
חסרונות - לא זול.

לסיכום : מאוד מאוד מומלץ למרות המחיר, אחד ממסירי איפור העיניים הטובים ביותר שניסיתי.
 Very High protection Emulsion - Avene
קרם הגנה מהשמש בעל מקדם הגנה גבוה במיוחד.

יתרונות - ריח נהדר, נספג מהר ונותן הגנה מושלמת מהשמש, גם לבעלות העור הבהיר ביותר. מתאים לעור עדין אך כיוון שאינני בעלת עור שכזה, אני לא יכולה להעיד אם זה נכון או לא.
חסרונות - לא נותן מספיק לחות. אחרי תקופה מסוימת ללא שימוש, הקרם נפרד מהשומן והפך לבלתי אפשרי לשימוש.

לסיכום : קרם נהדר למי שנמצא הרבה בשמש. אני תמיד לוקחת אותו לטיולים בחוץ.
No Foundation Foundation - Perricone MD
קרם לחות מכיל צבע והגנה מהשמש.

יתרונות - שלוש פעולות במיכל אחד - לחות, הגנה מהשמש וצבע עדין הנותן מראה אחיד יותר לפנים. נספג במהירות, מכיל צבע אחד אשר אמור להתאים לכל אחת. מאזן את הברק השומני שמופיע
חסרונות - מעט יבש, לעור שזקוק להזנה לא יתן מספיק לחות. מחיר!
לסיכום : קרם מצוין לעור מעורב עד שמן. נותן מראה אחיד יותר מבלי להכביד על העור.
DECLÉOR -  Matifying Lotion
מי פנים לעור שמן עד מעורב.

יתרונות - נטולי אלכוהול, ריח נהדר של תה. מנקה היטב את העור.
חסרונות - לי אישית, בעלת העור השומני, מי הפנים האלו לא נתנו הרגשה של רעננות. הם גם לא איזנו את העור ובעצם לא עשו שום פעולה יוצאת מן הכלל.

לסיכום : מי הפנים האלו יצאו באריזה חדשה ויש סיכוי שגם הנוסחה השתדרגה. הייתי לוקחת צ'אנס ומנסה.
גרנייר - סבון פנים לעור רגיל עד מעורב

יתרונות - לא מייבש, מנקה היטב ובמחיר מצחיק!
חסרונות - כמו מוצרים רבים אחרים בשוק, מכיל פרבנים.

לסיכום : סבון פנים נהדר במחיר הרבה יותר נמוך מהמתחרים. גרנייר הפתיעו אותי באיכות המוצרים שלהם לעומת המחיר.

2 comments:

  1. הזכרת לי שפעם הייתי משתמשת בהמון מוצרים של דקלאור אבל זנחתי אותם לטובת אלה של לאוקסיטן.
    מי הפנים (היו לי את אלה בצבע חום) היו די טובים, אני זוכרת שאהבתי ממש את הריח שלה.
    עשית לי חשק לחזור קצת למוצרים שלהם שהיו ממש מעולים! (היה לי גם סבון פנים וגם פילינג ומסכה מבית דקלאור והשילוב של השימור בארבעתם יחד עשה את העור ממש ממש חלק ונעים).

    ReplyDelete
  2. שרונה - כן, המוצרים של לאוקיסטן מעולים! הסבון פנים הכחול הוא אחד הטובים היותר שניסיתי.
    הבעיה עם הסדרה של דקלאור, היא שאין להם מקדם הגנה ועם השמש שלנו זה מאוד מבעייתי...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...