18.3.14

TLV Fashion Week 2014 (A quick visit)

לצערי, לאחרונה אין לי יותר מידי זמן פנוי ונאלצתי לקצץ בזמן תחביבים. הראשון לסבול מכך היה הבלוג שהוזנח קשות חודשים רבים. כשנחתה אצלי בדואר האלקטרוני הזמנה לשבוע האופנה, ידעתי שהפעם אני לא הולכת לוותר. אומנם הגעתי רק לתצוגה אחת, התצוגה של טובלה, אבל זה נתן לי מספיק השראה ואווירת זוהר עד לשבוע האופנה הבא שאני כבר מצפה לו בקוצר רוח.
עם יאנושקה חברתי הבלוגרית המהממות מ laceandchiffon וחברה
תמונות - Anna Morein

באירוע יצא לי להכיר את הצלמת המוכשרת שאת תמונותיה אתם רואים לעיל. שמה הוא אנה וכמה שהיא כישרונית, ככה היא גם מקסימה. עבודות נוספות שלה תוכלו לראות בדף הפייסבוק שלה כאן.

ועכשיו לפרטי האווטפיט שלי:
סווטשירט, מגפונים,חוולצת ג'ינס- АSOS
מכנסיים - Forever21
שרשרת - Marc By Marc Jacobs
תיק - דניאלה להבי

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...