30.5.11

Erroca @ TA Port


Last week I attended the launch of the summer collection Erroca. Erroca is the only chain in Israel that specializes on sunglasses. The day was extremely hot and I berely survived but I am glad I did since the fashion show was really worth a look. The glasses, the powder shaded outfits and the shoes were all combined perfectly to a really summery, fresh look.


I wore one of my favorite dresses to this event. I love the color, the shape and the lightness of it.
The necklace was a gift from my spouse who really got to know my taste over the years. This necklace is made of modeling clay with an ancient technique. These kind of jewelry are made in a beaufufull studio/shop in old Jaffa, a place really worth a visit.

בשבוע שעבר נערכה השקת קולקציית הקיץ של אירוקה בשלוותא, בנמל תל אביב. חום האמים ששרר בחוץ כמעט הכניע אותנו אך אני שמחה ששרדתי וראיתי את תצוגת האופנה. בתצוגה שלטו משקפי האוברסייז, טרנד שאני מחבבת במיוחד אך לצערי בתור משקפופרית לא ממש יכולה לאמץ.. ציון השבח הנוסף הוא לסטיילינג של הדוגמניות. הבגדים בגוונים הפודרתיים/פסטליים שולבו בצורה מושלמת עם נעלי העקב והאקססוריז.

אני המשכתי עם צבע הכתום/אפרסק שאני כ"כ אוהבת העונה ולבשתי שמלה טופשופ לאירוע. השמלה הזאת היא אחת המוצלחות ביותר בזכות הצבע, הגיזרה והבד האוורירי ממנו היא עשויה. את השרשרת קיבלתי כמתנת יומולדת מבן זוגי היקר שעם השנים למד להכיר די במדויק את טעמי. היא עשויה פלסטלינה בטכנולוגיה עתיקה ואני מאוד ממליצה לקפוץ לחנות שבה היא יוצרה. לחנות קוראים עדינהפסטלינה והיא ממוקמת באחת הסימטאות של יפו עתיקה.

*photos by me, Keren and the publicity agency PARTISAN. Thank you all!!

3 comments:

  1. אני רק נזכרת ומקבלת גל חום :)

    צילמת תמונות ממש יפות!
    עכשיו אני שמה לב עד כמה הבגדים בגווני ניוד גורמים למשקפיים לבלוט על הדוגמניות.

    כבר ציינתי בפניך עד כמה דני עשה עבודה מצויינת עם השרשרת :)

    ReplyDelete
  2. קרן - האמת היא שהתמונות כ"כ יפות כי את רובן לא אני צילמתי אלא הצלמים של PARTISAN. :)

    אגב, ראיתי כמה מהשמלות בH&M.

    ReplyDelete
  3. כמה מביך יכול להיות??
    ללכת על מסלול= בכלל לא מביך מבחינתי!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...