10.5.11

Blue and White by Comme-il-faut

What I wore : cat tunic - Jiffa, jeans - Castro, sandals - Melissa

עוד חגים ועוד חופש וסופסוף אני יכולה לספר על אחד המותגים שהרשימו אותי במיוחד, מותג שנוצר בארץ ומיוצר ברובו גם כן בארץ. בחלל העצום של Comme-il-faut בנמל אפשר למצוא הכל, החל ממסעדה עד לנעליים. זהו המרכז המושלם לאישה בעלת האמצעים. וכשאני אומרת אמצעים, אני מתכוונת "אמצעים"!!! הסבר בהמשך...

בComme-il-faut מאמינים ב"אופנה איטית" והכוונה היא לפריטים על-זמניים, שישארו רלוונטיים בכל זמן ועשויים מחומרי גלם משובחים בצורה המקצועית והמוסרית ביותר. רוב הבגדים מעוצבים ע"י המותג עצמו אך האקססוריז ומספר פריטי לבוש מיובאים. מאוד מעניין השילוב בין הבגדים הרכים והנשיים לבין הנעליים הכמעט גבריות. צעיפי המשי, תיקים מעור רך ונעליים עם אימומים מושלמים כמעט גרמו לי להשאיר בחנות סכום השווה לשכר דירה במרכז... אכן, קשה לעמוד בפני האיכות, הסטיילינג והעיצוב.  אני מאוד שמחה שהכרתי את Comme-il-faut וכיוון שעד עכשיו לא זכיתי בלוטו, אמשיך לחכות לסוף עונה בתקווה שהוא יביא עלינו הרבה מבצעים שווים ולא מרוששים.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...