2.5.11

2 days at the north

What I wore - Pants - Promod, T-Shirts - Threadless.

During these passover holidays I had a little mini-break at the north of our currently blooming country.
Nature is at is best right now and I decided not to pass it by!

The trip included the following places: Capernaum, Jordan park, Banias and Tiberius.

The outfit for this two day trip was pretty simple, a comfy pair of pants and those easy to year t-shirts from Threadless. The funny thing about those gray pants, is the fact that dispite them being totally unglamorous, the were actually bought at one of the most stylish places in the world - The Champs-Élysées in Paris!

במהלך חופשת פסח קפצתי למיני חופשה בצפון. הטבע בשיא יופיו וחלטתי לנצל זאת לחופשה אקטבית ומרעננת.
בגלל החשש מהפקקים, יצאתי בשבת וחזרתי ביום ראשון - ערב החג השני. ההחלטה לצאת ולחזור בימים לא קונבנציונליים הוכיחה את עצמה ולא עמדתי ולו בפקק אחד.
את הטיול התחלנו באתר ההיסטורי של כפר נחום ומה שמאוד הפתיע אותי, היא כמות התיירים מרחבי העולם שביקרו שם. זה רק גרם לי להבין כמה פנינות היסטוריות יש ברחבי ארצנו שאנחנו כלל לא מודעים אליהן.
בהמשך ביקרנו בשמורת הטבע של כפר נחום וראינו מפל קטן וחמוד. לאחר מכן נסענו לפארק הירדן ועשינו שם מספר מסלולים קטנים אך לא מרשימים במיוחד. הסיבה העיקרית שגרמנה לנו לנסוע לשם, הייתה העובדה שזו שמורה שפתחוה 24 שעות ביממה ולא כמו הרבה אחרות שנסגרות כבר ב4. בסה"כ מאוד נהניתי גם מהטיולים בשמורה זו כי אוויר צח וירוק בעיניים תמיד משמחים אותי.
ביום השני הטיול היה מרשים הרבה יותר. את היום התחלנו בשמורת הבניאס שביקרתי בה לראשונה. זהו באמת אתר מדהים ואני ממליצה בחום לבקר בו בתקופה זאת של השנה. הבניאס היה מאוד מהנה אך גם מאוד מעייף - הלכנו כ 3 שעות כמעט ללא הפסקה ולאחריו הייתי צריכה להתקרר. למטרה זו התאים במיוחד להכנס למים הקרירים של הכנרת. הביקור בטיילת של טבריה השאיר אותנו די הממומים, עיר שכולה פוטנציאל תיירותי נראית כמו כמו הטיילת של אשדוד לפני עשרים שנה!
כאן הסתיים טיולנו וחזרו הביתה עייפים ומאוד מאוד מרוצים.
יחי החגים!

ולגבי הלבוש - כיוון שהלכנו בטבע והחום, בחרתי בפריטים הכי נוחים שיש לי בארון, מכנס אוורירי והחולצות הנהדרות מ Threadless. הקטע המשעשע במכנסיים שלבשתי, היא העובדה שלמרות שהם הכי לא זוהרים, הם דווקא נקנו באחד המקומות הכי אופנתיים בעולם - השאנז אליזה בפריז!

2 comments:

1. לא להאמין שהתמונות צולמו בארץ, ממש נראה חו"לי לגמרי!

ReplyDelete
  2. שרונה - כן, הארץ שלנו יפה ופורחת. יום עצמאות שמח!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...