12.8.12

Back again

אכן, החום ניצח! 1:0 לחום! 
במאמץ נואש אחרון שנבע מרעב פתאומי ובלתי מוסבר, התלבשתי יפה וחזרתי לרחוב שנהגתי לפקוד לא מעט בהיותי בהריון. במקרה גם לבשתי את אחת משמלות ההריון האהובות עלי. את השמלה הזו קניתי בברצלונה וניתן לראות אותה גם כאן, בגרסה ה"חופשית" שלה.


לבשתי : שמלה מברצלונה, שרשרת וחגורה מחנויות בבילאיק בר"ג וסנדלים של שופרא.


ולסיום, אתם בטח זוכרים את יאנה מהפוסט הזה, הזה והזה. אני שמחה להודיע שמהיום יש לה בלוג משלה ואני מתה לראות באיזה אווטפיטים היא תמשיך להפתיע אותנו. יאנוש, בהצלחה ושהבלוג יעזור לך להתפתח לכל כיוון שרק תרצי!

4 comments:

  1. you have a green light for dress!

    ReplyDelete
  2. תודה רבה! :)
    האמת היא שאני אוהבת את השמלה הזו הרבה יותר בגרסה המהודקת
    ממש מחמיא לך!

    ReplyDelete
  3. אוי, רק עכשיו שמתי לב למשקפיים!
    נא לפרט בבקשה!

    ReplyDelete
  4. Anonymous - Even three! 10x :)

    יאנוש - תודה! אני אוהבת את השמלה הזאת על כל גירסאותיה השונות :)
    ולגבי המשקפיים, הן די ישנות, קניתם אותן בבואנוס איירס ואם הן לא היו אופטיות הייתי מחליפה אותן מזמן.. נמאס...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...