30.5.11

Erroca @ TA Port


Last week I attended the launch of the summer collection Erroca. Erroca is the only chain in Israel that specializes on sunglasses. The day was extremely hot and I berely survived but I am glad I did since the fashion show was really worth a look. The glasses, the powder shaded outfits and the shoes were all combined perfectly to a really summery, fresh look.


I wore one of my favorite dresses to this event. I love the color, the shape and the lightness of it.
The necklace was a gift from my spouse who really got to know my taste over the years. This necklace is made of modeling clay with an ancient technique. These kind of jewelry are made in a beaufufull studio/shop in old Jaffa, a place really worth a visit.

בשבוע שעבר נערכה השקת קולקציית הקיץ של אירוקה בשלוותא, בנמל תל אביב. חום האמים ששרר בחוץ כמעט הכניע אותנו אך אני שמחה ששרדתי וראיתי את תצוגת האופנה. בתצוגה שלטו משקפי האוברסייז, טרנד שאני מחבבת במיוחד אך לצערי בתור משקפופרית לא ממש יכולה לאמץ.. ציון השבח הנוסף הוא לסטיילינג של הדוגמניות. הבגדים בגוונים הפודרתיים/פסטליים שולבו בצורה מושלמת עם נעלי העקב והאקססוריז.

אני המשכתי עם צבע הכתום/אפרסק שאני כ"כ אוהבת העונה ולבשתי שמלה טופשופ לאירוע. השמלה הזאת היא אחת המוצלחות ביותר בזכות הצבע, הגיזרה והבד האוורירי ממנו היא עשויה. את השרשרת קיבלתי כמתנת יומולדת מבן זוגי היקר שעם השנים למד להכיר די במדויק את טעמי. היא עשויה פלסטלינה בטכנולוגיה עתיקה ואני מאוד ממליצה לקפוץ לחנות שבה היא יוצרה. לחנות קוראים עדינהפסטלינה והיא ממוקמת באחת הסימטאות של יפו עתיקה.

*photos by me, Keren and the publicity agency PARTISAN. Thank you all!!

23.5.11

UNO due tre

What I Wore : T-Shirt - Jiffa, Skirt - American Apparel, Shoes - Bialik (Ramat Gan), Vest - Zara, Necklace - Pull&Bear, Bag - feinschMecker, Shift ringd - H&M.


Last week me&him visited a nice modern - Italian restaurant called "Uno". The food was pretty good although being kosher.
After finishing stuffing ourselves with pasta, we went for a walk and saw a nice looking hair salon. We both wanted to cut our hair for some time so we decided to try this one out. The mini catastrophe that's my hair now will be posted next...

אין ספק שהמטבח האיטלקי הוא אחד מהפייבוריטים שלי ולכן מאוד שמחתי כשראיתי שובר בגרופר למסעדה האיטלקית החדשה UNO.
מסעדת UNO היא מסעדה חדשה יחסית הממוקמת בקרבת מוזיאון תל אביב לאומנות. המסעדה מעוצבת בסגנון מודרני ויש אפשרות לשבת בפנים בשולחן, על הבר או במרפסת בחוץ. אנחנו בחרו לשבת במרפסת אך זאת הייתה כנראה לא ההחלטה הכי מוצלחת. הישיבה לוותה ברעש המכוניות מרחוב שאול המלך ובעשן הסיגריות של השכנים. הסיבה היחידה לכך שלא עברנו מקום, הייתה נעוצה בכך שמזג האוויר היה נפלא ופיצה על כל המגרעות האחרות.

מהתפריט הכשר הזמנו שתי מנות ראשונות שאת שמן הפלצני והמלא אני כמובן לא זוכרת. האחת, דג סלומון נא והשניה, רביולי במילוי מיני פטריות. שתי המנות היו ממש ממש מעולות. רק הרביולי היה טיפה יותר מידי "אל-דנטה" לטעמי.
למנה עיקרית הזמנו פסטה. הוא, הלך על הקלאסיקה, מעין גרסה של שמנת פטריות ואני הלכתי על פטוצ'יני ירוק (פטוצ'יני עם כל מיני ירקות ירוקים). המנה שלי הייתה לא רעה והמנה שלו הייתה ממש ממש טעימה. המנות עצמן די גדולות כך שחיסלנו מייד את המנה שלו ואת השאריות של שלי לקחנו הביתה (וכמובן ששכחנו באוטו...).
אחרי כל מה שאכלנו היינו די מפוצצים כך שלא הצלחנו לטעיום מהקינוחים של המקום...

אחרי המסעדה הלכנו להסתובב באבן גבירול והייתה שם מספרה פתוחה שנראתה נחמד. נכנסו והסתפרנו בספונטיות. המיני קטטסטרופה שעל ראשי בפוסט הבא .....


16.5.11

Costemic Thoughts #1

מזמן רציתי לכתוב פוסט על קוסמטיקה שמהווה חלק חשוב משיגרת היופי שלי אבל לא ידעתי באיזה אופן לעשות זאת. אני מתאפרת מגיל 15 ובטיפוח התחלתי להישתמש מתישהו אחרי הצבא. עשרות אם לא מאות מוצרים עברו בתיק האיפור שלי ודרך ארון הטיפוח. לכתוב על הכל נראה די בלתי אפשרי. זאת הסיבה שהחלטתי להתחיל מהסוף, ממוצרים שזה עתה נגמרו וזיכרון השימוש בהם טרי בראשי ועל פני. מקווה שהניסיון שלי יהיה שימושי...

 Contour des yeux prodigieux- NUXE
קרם עיניים אנטי אייג'ינג של החברה הצרפתית NUXE.מתאים לכל סוגי העור ולהופעת סימני התבגרות ראשונים.

יתרונות - אריזת משאבה נוחה, ריח צמחי מרענן, נספג מהר.
חסרונות - מכיל פרבנים, לי אישית לא עשה כלום, כאילט לא מרחתי כלום מתחת לעיניים.

לסיכום : לי אישית הקרם הזה לא עשה כלום. אולי יתאים למישהי שמחפשת לחות בלבד.
Gentle Eye Makeup Remover - Estee Lauder
מסיר איפור עיניים  לכל סוגי העור.

יתרונות - מסיר איפור בצורה מושלמת, ללא צורך לשפשף. לא מכיל שומן ולכן לא משאיר שום שאריות חוץ מעור צח.
חסרונות - לא זול.

לסיכום : מאוד מאוד מומלץ למרות המחיר, אחד ממסירי איפור העיניים הטובים ביותר שניסיתי.
 Very High protection Emulsion - Avene
קרם הגנה מהשמש בעל מקדם הגנה גבוה במיוחד.

יתרונות - ריח נהדר, נספג מהר ונותן הגנה מושלמת מהשמש, גם לבעלות העור הבהיר ביותר. מתאים לעור עדין אך כיוון שאינני בעלת עור שכזה, אני לא יכולה להעיד אם זה נכון או לא.
חסרונות - לא נותן מספיק לחות. אחרי תקופה מסוימת ללא שימוש, הקרם נפרד מהשומן והפך לבלתי אפשרי לשימוש.

לסיכום : קרם נהדר למי שנמצא הרבה בשמש. אני תמיד לוקחת אותו לטיולים בחוץ.
No Foundation Foundation - Perricone MD
קרם לחות מכיל צבע והגנה מהשמש.

יתרונות - שלוש פעולות במיכל אחד - לחות, הגנה מהשמש וצבע עדין הנותן מראה אחיד יותר לפנים. נספג במהירות, מכיל צבע אחד אשר אמור להתאים לכל אחת. מאזן את הברק השומני שמופיע
חסרונות - מעט יבש, לעור שזקוק להזנה לא יתן מספיק לחות. מחיר!
לסיכום : קרם מצוין לעור מעורב עד שמן. נותן מראה אחיד יותר מבלי להכביד על העור.
DECLÉOR -  Matifying Lotion
מי פנים לעור שמן עד מעורב.

יתרונות - נטולי אלכוהול, ריח נהדר של תה. מנקה היטב את העור.
חסרונות - לי אישית, בעלת העור השומני, מי הפנים האלו לא נתנו הרגשה של רעננות. הם גם לא איזנו את העור ובעצם לא עשו שום פעולה יוצאת מן הכלל.

לסיכום : מי הפנים האלו יצאו באריזה חדשה ויש סיכוי שגם הנוסחה השתדרגה. הייתי לוקחת צ'אנס ומנסה.
גרנייר - סבון פנים לעור רגיל עד מעורב

יתרונות - לא מייבש, מנקה היטב ובמחיר מצחיק!
חסרונות - כמו מוצרים רבים אחרים בשוק, מכיל פרבנים.

לסיכום : סבון פנים נהדר במחיר הרבה יותר נמוך מהמתחרים. גרנייר הפתיעו אותי באיכות המוצרים שלהם לעומת המחיר.

10.5.11

Blue and White by Comme-il-faut

What I wore : cat tunic - Jiffa, jeans - Castro, sandals - Melissa

עוד חגים ועוד חופש וסופסוף אני יכולה לספר על אחד המותגים שהרשימו אותי במיוחד, מותג שנוצר בארץ ומיוצר ברובו גם כן בארץ. בחלל העצום של Comme-il-faut בנמל אפשר למצוא הכל, החל ממסעדה עד לנעליים. זהו המרכז המושלם לאישה בעלת האמצעים. וכשאני אומרת אמצעים, אני מתכוונת "אמצעים"!!! הסבר בהמשך...

בComme-il-faut מאמינים ב"אופנה איטית" והכוונה היא לפריטים על-זמניים, שישארו רלוונטיים בכל זמן ועשויים מחומרי גלם משובחים בצורה המקצועית והמוסרית ביותר. רוב הבגדים מעוצבים ע"י המותג עצמו אך האקססוריז ומספר פריטי לבוש מיובאים. מאוד מעניין השילוב בין הבגדים הרכים והנשיים לבין הנעליים הכמעט גבריות. צעיפי המשי, תיקים מעור רך ונעליים עם אימומים מושלמים כמעט גרמו לי להשאיר בחנות סכום השווה לשכר דירה במרכז... אכן, קשה לעמוד בפני האיכות, הסטיילינג והעיצוב.  אני מאוד שמחה שהכרתי את Comme-il-faut וכיוון שעד עכשיו לא זכיתי בלוטו, אמשיך לחכות לסוף עונה בתקווה שהוא יביא עלינו הרבה מבצעים שווים ולא מרוששים.

2.5.11

2 days at the north



What I wore - Pants - Promod, T-Shirts - Threadless.

During these passover holidays I had a little mini-break at the north of our currently blooming country.
Nature is at is best right now and I decided not to pass it by!

The trip included the following places: Capernaum, Jordan park, Banias and Tiberius.

The outfit for this two day trip was pretty simple, a comfy pair of pants and those easy to year t-shirts from Threadless. The funny thing about those gray pants, is the fact that dispite them being totally unglamorous, the were actually bought at one of the most stylish places in the world - The Champs-Élysées in Paris!

במהלך חופשת פסח קפצתי למיני חופשה בצפון. הטבע בשיא יופיו וחלטתי לנצל זאת לחופשה אקטבית ומרעננת.
בגלל החשש מהפקקים, יצאתי בשבת וחזרתי ביום ראשון - ערב החג השני. ההחלטה לצאת ולחזור בימים לא קונבנציונליים הוכיחה את עצמה ולא עמדתי ולו בפקק אחד.
את הטיול התחלנו באתר ההיסטורי של כפר נחום ומה שמאוד הפתיע אותי, היא כמות התיירים מרחבי העולם שביקרו שם. זה רק גרם לי להבין כמה פנינות היסטוריות יש ברחבי ארצנו שאנחנו כלל לא מודעים אליהן.
בהמשך ביקרנו בשמורת הטבע של כפר נחום וראינו מפל קטן וחמוד. לאחר מכן נסענו לפארק הירדן ועשינו שם מספר מסלולים קטנים אך לא מרשימים במיוחד. הסיבה העיקרית שגרמנה לנו לנסוע לשם, הייתה העובדה שזו שמורה שפתחוה 24 שעות ביממה ולא כמו הרבה אחרות שנסגרות כבר ב4. בסה"כ מאוד נהניתי גם מהטיולים בשמורה זו כי אוויר צח וירוק בעיניים תמיד משמחים אותי.
ביום השני הטיול היה מרשים הרבה יותר. את היום התחלנו בשמורת הבניאס שביקרתי בה לראשונה. זהו באמת אתר מדהים ואני ממליצה בחום לבקר בו בתקופה זאת של השנה. הבניאס היה מאוד מהנה אך גם מאוד מעייף - הלכנו כ 3 שעות כמעט ללא הפסקה ולאחריו הייתי צריכה להתקרר. למטרה זו התאים במיוחד להכנס למים הקרירים של הכנרת. הביקור בטיילת של טבריה השאיר אותנו די הממומים, עיר שכולה פוטנציאל תיירותי נראית כמו כמו הטיילת של אשדוד לפני עשרים שנה!
כאן הסתיים טיולנו וחזרו הביתה עייפים ומאוד מאוד מרוצים.
יחי החגים!

ולגבי הלבוש - כיוון שהלכנו בטבע והחום, בחרתי בפריטים הכי נוחים שיש לי בארון, מכנס אוורירי והחולצות הנהדרות מ Threadless. הקטע המשעשע במכנסיים שלבשתי, היא העובדה שלמרות שהם הכי לא זוהרים, הם דווקא נקנו באחד המקומות הכי אופנתיים בעולם - השאנז אליזה בפריז!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...