18.2.11

Shopping - Swapping



I am wearing :  dress - Mango, tights - stylista (בוגרשוב), booties - Art, bag - Kisim, bracelet - Allbo.co.il.

The latest weeks were so rainy and gloomy. Strangely enough, they were also quite busy in account of the most festive events.

I wore this outfit to a family event that was held at noon. I chose this pretty modest dress (Amish?)  and added some color with wine red tights and booties.

This bag that I'm holding is a gift from 'kisim' - a brand that I told about in the last post (sorry, no English..).
I really wanted to try a hand bag for a while now. Few times a week, I take two bags to work, one regular and the second one is a backpack that holds my sports wear. When I have the backpack on, it becomes quite tricky to add another strap to the sholder. Eventually, the other bag stays in my hand. In this case, a hand bag is so much more comfortable since it's straps were planned to be carried in the hand.

השבועות האחרונים היו כ"כ קרים, גשומים ואפורים ובאופן הזוי ביותר, רוויים באירועים חגיגיים ביותר.

את האווטפיט הזה לבשתי לאירוע משפחתי שנערך בצהריים. בחרתי בשמלה הזאת שהיא די צנועה (נזירית? דוסית?) והוספתי קצת צבע בעזרת הגרביון והנעליים בצבע בורדו.

את תיק היד החום שאני מחזיקה, קיבלתי מתנה מ'כיסים' והוא מלווה אותי יותר משבוע. כבר זמן מה שאני רוצה לנסות ללכת עם תיק יד. מספר פעמים בשבוע, אני הולכת לעבודה עם שני תיקים - אחד רגיל ואחד תיק גב שמכיל את בגדי הספורט שלי. במידה ויש עלי את תיק הגב, לתלות עוד תיק על הכתף הופך להיות די בלתי אפשרי, הוא נופל ונשאר ביד. תיק יד במקרה כזה, הרבה יותר ידידותי למשתמש.

ועוד מאירועי השבועות האחרונים, גם אני, כמו כל שופוהולית מצויה, נרשמתי לאתר allbo.co.il . למי שלא מכיר - אלבו הוא אתר החלפות. מעלים את תמונות הפריטים המיותרים שיש בבית ומקווים שמישהו אי שם מחפש דווקא את הג'קט הזה, שגדול עליכם בכמה מידות..
נרשמתי לאתר לפני כשבועיים ובהתחלה הוא שאב אותי אליו לגמרי. ימים ולילות חיפשתי דברים שווים עבור הדברים השווים מאוד שלי. בעלי שכח איך אני נראית כי הפנים שלי היו מופנות 24/7 אל מסך המחשב. בסוף התייאשתי. שלא תבינו אותי לא נכון, עשיתי החלפות, החלפות שוות למדי אפילו. העניין הוא, שלרוב האנשים יש מלא זבל. זבל שאני בד"כ תורמת לנזקקים או שמה ליד הפח ולכן לוקח המוווווווווון זמן למצוא החלפות טובות. בסך הכל זו יוזמה נהדרת ושימושית ואני כן ממליצה לנסות, אפילו בחום.
 

2 comments:

  1. You look beautiful as always! I like color palette of your outfit! And I am super jealous of warm weather!!!!

    ReplyDelete
  2. Lialia - 10x so much!! You know, I was so looking forward to cold weather, but now, I can't wait for spring to begin. Cold sucks!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...