12.9.12

הגרלת צלליות לקוראות הבלוג!

אני מאוד אוהבת להתאפר ובין היתר, לאפר את העיניים. אני חושבת שזה תמיד משדרג את ההופעה, במיוחד לאחת משקפופרית כמוני. לצערי, ניחנתי בעפעפיים שומניות מה שאומר, שרוב מוצרי האיפור פשוט נוזלים ממני. אני תמיד בחיפוש אחר מוצרי איפור שיכולים להתמודד עם התופעה הזו ולהיות עמידים באמת.

כל ההקדמה הזו היא בעצם לברך את הופעתן של צלליות חדשות בארץ שהן גם עמידות וגם לא יקרות!!! תגידו שלום לצלליות Color Tattoo של מייבלין. אומנם לא ניסיתי אותן בעצמי אך מחיפוש קצר ברשת קיבלתי רושם חיובי ביותר. בנוסף, שמחתי לגלות שהגוונים נעים מעזים כמו טורקיז וסגול מנצנצים לשקטים ועמומים כמו חום ואפור מאט שכל מתאפרת מהשורה תמצא בהם שימוש.

לרגל השקתן של הצלליות בארץ, מייבלין ערכו יום צילומים מיוחד שבו השתתפו התלמידים של טובי מורי האיפור בארץ : נטשה דנונה, מיקי בוגנים ועדה לזורגן.

-- דנה כפיר מבית נטשאה דנונה --

-- עומר מיכאל מבית מיקי בוגנים --

-- קרן אור מבית עדה לזורגן --

אני מאוד שמחה להודיע, שמייבלין יפנקו שלוש קוראות שלי! כל זוכה תקבל שתי צלליות מהמגוון של Color Tattoo.

בכדי לזכות בפרס, עליכן לבצע שלושה שלבים פשוטים :
1. להשאיר תגובה לפוסט זה ובה לכתוב על הקעקוע הכי מביך/ יפה שלכן או כזה שהייתן רוצות ולצרף את כתובת המייל שלכן ליצירת קשר.
2. לעקוב אחרי הבלוג ע"י לחיצת Join This Site, כאן מצד ימין.
3. לעשות לייק לדף הפייסבוק של הבלוג.

ההגרלה תהיה פתוחה מרגע פרסום הפוסט ועד ה27.09.

*על הזוכות אכריז ב28.09 במהלך ביום. בנוסף אשלח גם מייל. אם לא אקבל מייל תשובה תוך 24, אבחר זוכות אחרות.
* כל אחת רשאית להשתתף פעם אחת בלבד.
* שלושת הזוכות יבחרו רנדומלית מבין אלו שענו על כל הדרישות.

בהצלחה!

והזוכות הן : ריקי, לובה וסנדרה. תהנו!

8 comments:

  1. איזה רעיון יפה :-) לי אין קעקוע בכלל, והאמת שלא כל כך בא לי.. כי מה עושים אם פתאום אחרי כמה שנים את כבר לא רוצה אותו? או שזה לא מתאים לגיל שלך? פדיחה...

    ReplyDelete
  2. Hi sweetie! You have a lovely blog :) Would you like to follow each other via Facebook, Gfc or more??

    www.modishYou.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. חייבת לציין שהגרלה זה רעיון מדליק :)
    לצערי אין לי קעקוע מביך/מיוחד/שבא לי לעשות... האמת שאף פעם לא חשבתי לעשות קעקוע.... מחייב מידי,לטעמי...ואני חוששת שנראה מגוחך הגיל 60...
    בכל אופן, תמיד נהנית לקרוא את הפוסט שלך!!!!
    שנה טובה, מתוקה ומלאת פוסטים מעוררי השראה :)

    ReplyDelete
  4. לי אין קעקוע וכנראה שגם לא יהיה כבר...
    אבל לחברה שלי יש קעקוע מהמם בצד הפנימי של הקרסול - לב קטנטן.
    בעיני הוא מהמם!
    בהצלחה בהגרלה!

    ReplyDelete
  5. hey dear :)
    cool idea !
    sadly i have no tattoos either
    it's like none of your blog readers is adventurous enough :)))))
    sometimes i wanted to get one, but it is too much of a commitment in my mind. seems like after a month i'd want it off, and maybe get a new one :)

    ReplyDelete
  6. אני דווקא מאוד אוהבת קעקועים, בעיקר על גברים
    נו מה לעשות
    בחורים רעים תמיד עשו לי את זה
    האמת אני כבר תקופה ארוכה רוצה לעשות קעקוע של רובוט,
    ולא מזמן מצאתי תמונה הכי מגניבה של רובוט שמחזיק בלון
    אז אני מקווה שבקרוב מאוד אוכל להשוויץ עם הקעקוע החדש שלי
    נ.ב. תמר כל הכבוד על הבלוג, אני ממש אוהבת את כל הפוסטים והתמונות:)

    ReplyDelete
  7. אני תמיד רציתי לעשות קעקוע שכתוב בו "don't give up"
    כי אני תמיד מוותרת על עצמי,אז זה יהיה קעקוע משמעותי בשבילי (:
    sandra20090@walla.com
    בהצלחה בהגרלה !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...