12.2.11

מתארחת בכיסים

מותג התיקים "כיסים" חוגג עשור להיווסדו וכחלק מהחגיגות הזמין כמה מבלוגריות האופנה להתארח בחנות שלהם ברח' החשמל 8 , תל-אביב.



כשנכנסים לחנות של "כיסים", מיד מבינים למה יעל רוזן-בן שחר, מעצבת ובעלת המותג, מתארת את "כיסים" כחוויה לכל החושים. הדבר הראשון שחשים בו הוא הריח, ריח חזק של עור טהור ואיכותי. מבחינה עיצובית, הקולקצייה נוטה לפשטות וניקיון. התיקים נתפרים מעור, בדים טבעיים וחומרים סינטיים איכותיים ביותר. הכל מיובא מאיטליה וספרד ונתפר בארץ.
החנות הקטנה משדרת אינטמיות וביתיות אך בעצם, המותג הפך כבר מזמן לבינלאומי. אחד מרגעי המופת למותג - הופעתו של תיק ה"קוביה" בסרט סקס והעיר הגדולה.

תיק ה"קוביה" בסצינה מתוך הסרט "סקס והעיר הגדולה"

שמה של קולקציית 2011 - שקים ושקיות וכמו שהשם מרמז, שואבת את השראתה ממקורות ראשוניים של נשיאת חפצים - שקיות שוק, שקי אחסון, תיקי אוכל, תרמילי טיולים ועוד. רבים מהתיקים ניתנים ללבישה בצורות שונות :

תיק "שק" שאת הרצועות שלו ניתן לקצר כמו בתמונה ולכת איתו כתיק יד, או להאריך ולשים כתיק אלכסוני

תיק "מרשמלו" - את הרצועה ניתן להאריך או להחביא בכדי ליצור תיק קלאץ'

כרגע, בחנות מוצגים תיקים בצבעים נייטרליים וצבעי הולנטיינס - האדום והבורדו. אם מפשפשים במגירות, מגלים שפלטת הצבעים די רחבה וקיימים גם הסגולים, הכחולים, הורודים כו'. המחירים לא זולים(199 עד 1540 ש"ח) אך העיצוב הפשוט והפונקציונלי יחד עם איכות החומרים והתפירה הופכים את הקניה למשתלמת ביותר. כאן לא משלמים על תווית המותג אלא על המוצר עצמו.


אני לבשתי : חולצה - TNT, חצאית - H&M, מגפיים - גזית, שרשרת שעון של Marc Jacobs, טייץ - .Vered S דיזינגוף.

*חנות נוספת של "כיסים" נמצאת אוסישקין 38, רמת השרון.

3 comments:

  1. It's always a torture for me when you don't translate, but oh well. Love your boots, are they leather or suede? Love the skirt too, when did you get it? Was it recent or years ago? You always look very fashionable!

    ReplyDelete
  2. Lialia - The boots are leather and I bought the skirt in NYC, right after visiting you :).

    Thank you and have a great week!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...