26.2.11

Tinted Mosturizer - What? Why? Which?


מהו Tinted Mosturizer?
Tinted Mosturizer - כשמו הוא - קרם לחות עם מעט צבע. קרם מסוג זה אמור להחליף את השילוב של קרם הלחות + בסיס (מייקאפ) ולתת לפנים מראה טבע, זוהר ובריא. ברוב הקרמים מצוי גם מקדם הגנה מה שהופך אותו לאופציה הפרקטית ביותר לאיפור יומיומי.
ישנו מגוון רחב של מוצרים בקטגוריה הזאת. חלק מחברות הקוסמטיקה מוציאות קרם עם פיגמנט שיתאים לכל צבעי העור וחלק מוציאות סקלת צבעים רחבה. הקרמים משתנים גם במידות הכיסוי והשמנוניות.


מדוע אני משתמשת ב Tinted Mosturizer?
כבעלת עור שומני, אני מנסה לשים כמה שפחות שכבות על הפנים. מייקאפ לרוב מרגיש לי כבד מידי או שומני מידי ולכן מוצר קליל יותר שגם מעניק לחות וגם משווה מראה אחיד יותר לפנים, מושלם מבחינתי.


המוצרים שניסיתי?


1. Lancôme Hydra Zen Tinted Moisturiser - יתאים במיוחד לעור רגיל עד מעורב. לעור שמן מעט כבד מידי. נותן כיסוי בינוני ומראה זוהר. קיים בשלושה גוונים. מכיל spf.

2. Dr Hauschka - Toned day cream  - לפי היצרן, יתאים לעור יבש, רגיל או רגיש. בפועל מתאים גם לעור שמן (אך משאיר ברק שמנוני על האף - כמו רוב הקרמים..). קיים בגוון אחד בלבד אך איכשהו מצליח לתת מראה אחיד יותר לעור. לי אישית הקרם הזה עושה פלאים לעור וכקרם, זהו המוצר הטוב ביותר מכל מה שניסיתי. החיסרון המאוד משמעותי שלו - לא מכיל spf.


3. Perricone MD - No Foundation Foundation - קרם אנטי אייג'נג עם מעט צבע. קיים בגוון אחד שטיפה כהה לי (יש לי עור יחסית מאוד בהיר..). לא כבד, לא שומני, נראה מאוד טבעי על העור ונותן לו מראה בריא יותר. מכיל spf 30 ובסה"כ קרם מצוין.

4. Laura Mercier - Oil free tinted mousturizer - אחד המוצרים הכי טובים שיש כיום בשוק. קיים בפורמולה נטולת שומן ורגילה. פלטת צבעים רחבה של תשעה גוונים ו spf 30. נותן כיסוי עדין אך ניתן לשים כמה שכבות לכיסוי "עבה" יותר.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...