29.1.11

Unforegtable Pandora

בחמישי האחרון הוזמנתי להשקת מותג התכשיטים הדני PANDORA. האירוע התקיים בחנות הראשונה שנפתחה בארץ - במרכז שוסטר ברמת אביב.

הרעיון השיווקי שעומד מאחורי המותג הוא כ"כ גאוני שאי אפשר שלא להתאהב בו. רובם המוחלט של התכשטים הם אינטראקטיביים, מה שאומר שהקונה מחליט איך יראה המוצר שאיתו הוא יצא מהחנות.

איך זה עובד?

בוחרים צמיד בסיסי מבין חוט הכותנה, צמיד העור, הכסף או הזהב ועליו מלבישים חרוזים שנבחרים מקולקציה של 700 דוגמאות שונות. ומה שהכי מעניין הוא שכל חרוז יכול לשמש כזיכרון על אירוע משמעותי בחיים. לדוגמה: התחתנתם? מזל טוב! שימו חרוז לב על הצמיד. נולד לכם ילד? הוסיפו לכם חרוז של מוצץ חמוד. קיבלתם קידום בעבודה? הוסיפו את חרוז השק כסף. וכך הלאה והלאה. ניתן לשלב חרוזים מחומרים יוקרתיים יותר, למראה של ערב, חרוזים בצבעים שונים שיתאימו להופעה. אידיבידואליות ומעורבות רגשית הם שם המשחק והם גם הייחוד של פנדורה.

צמידי קמעות הם לא דבר חדש בשוק, אבל ממה שראיתי, הצמידים שנמכרים הם בדרך כלל הם צמידי שרשרת שעליהם נתלים הקמעות בעזרת סוגר. כאן השיטה היא שונה. הקמע מולבש על הצמיד כחרוז מה שאומר שהוא לא נתלה ולא מפריע לתנועת היד. עניין זה היה חשוב לי ביותר כיוון שאם משהו לא נוח לי, אני פשוט לא משתמשת בו, יפה ומושקע ככל שיהיה.

הצמיד בהתהוות - מחרוז אחד עד לצמיד מלא



קיבלתי את ההזדמנות לבחור לעצמי שלושה חרוזים ואני חייבת להגיד שזו הייתה משימה לא קלה אך מאוד מהנה. בחרתי חרוז כסף עם אבני מונסטון, חרוז בצורת מתנה - כי הוא התקבל במתנה, וחרוז בצורת פרת משה רבינו שמסמלת עבורי את הילדות בארץ רחוקה. כך התקבל לו תכשיט מאוד אישי שמזכיר רגעים יפים.


בנוסף לצמידים, ניתן להרכיב גם טבעות ושרשראות בצורה דומה ולהשלים את המראה בעגילים.

טבעת האירוסין(מימין) שלי שבמקרה גם כן מורכבת מטבעות שונות וטבעת של PANDORA ששמתי עליה עין ומחירה 400 ש"ח.

התכוונתי ללבוש משהו מהודר שיהלום תכשיטים, אך יצא לי לוק של אינדיאנה ג'ונס. הדבר היחד שהיה חסר הוא רק הפדורה או הפנדורה ;)

לבשתי :
חולצה מ ASOS, חצאית ZARA, נעליים גזית, תיק וינטאג' Pollini.

מחירים : 
צמידים החל מ-170 ₪ ועד 7300 ₪
CHARMS החל מ-110 ₪ ועד 2975 ₪

חנויות פנדורה נמצאות כרגע ברמת אביב, גרנד קניון בחיפה ובזיכרון יעקב. חנויות נוספות יצוצו בקרוב. בעוד כשבועיים תיפתח החנות בכיכר המדינה ובהמשך, חנויות באזור השרוןירושלים וכו'.

*חפשו את אפליקציית הפייסבוק שמאפשרת ליצור צמידים בהרכבה אישית ולחלוק אותם בפרופיל - רמז למתנה הבאה.

*תודה רבה לקרן על התמונה וכל היתר!

7 comments:

  1. OK, Ok, so I'm using Google translate, but I still get a somewhat 'crooked' translation, so i have to use my imagination and mostly guess what the post was about.
    I like the idea of adding and customizing stuff, my friend in NYC is working on a similar idea of interchangeable pieces of accessories. BTW, love your skirt! You look good as always!

    ReplyDelete
  2. My dearest Lialia, this post was waaay to long to translate.. But you should check out the Pandora jewlery website, they have pretty cool stuff. I also think this idea is amazing. It is the next generation of accessories.
    Thank you!!!

    ReplyDelete
  3. היה לי כל כך נעים לפגוש אותך!
    ואת נראית כל כך שונה בתמונות ובמציאות. אבל יפיפיה כאן וכאן, אז זה לא משנה :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    ReplyDelete
  4. גם אני שמחתי מאוד לפגוש אותך!
    מקווה שיצא לנו עוד להיפגש ולהתחדש ;)

    ReplyDelete
  5. Hi, I have dedicated a post to your site in my vintage collection:
    http://look10.blogspot.com/2011/02/vintage-collection-page-12.html
    AND
    http://look10.blogspot.com/2010/02/vintage-collection-database.html
    Hope you like.
    Greetings

    ReplyDelete
  6. Thank you, very nice.
    Greetings from Spain

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...