10.1.11

שישי בבוקר

נרגעת ב"סוניה געצל שפירא

טניה וקטיה שבעות ומרוצות

 ואני, שבעה שמחה ומחויכת (!!!) להפליא

ביום שישי בבוקר השכמתי קום (שמונה וחצי בבוקר!!!) כדאי להיפגש עם חברותיי, הסטודנטיות העסוקות לארוחת בוקר.
איכשהו, הגענו לסימטה אלמונית בקינג ג'ורג' שממנה קרצו לנו הכיסאות שניצבו בכניסה לבית קפה שלא הכרנו. החלטנו לנסות אותו ובאופן מפתיע, נכנסו לגן או, נכון יותר, לקיבוץ. רצפת חצץ, שולחנות עם מוזאיקה וכיסוי פלסטיק שתרם עוד יותר לאווירת ה"מחוץ לעיר" האופטימית.  נשארתי מאוד מרוצה מ"ארוחת הבוקר התל אביבית" והקפה. במיוחד אהבתי את הלחם שנאפה במקום והשאיר אותי מקומחת היטב. למקום קוראים "סוניה געצל שפירא" ואני מקווה לחזור לשם בקרוב.
תודה ענקית לטניה על התמונות ושבוע טוב לכולם!!

This Friday, I woke up extremely early (8:30 on Friday is too damn early!!!), to meet up with my busy student friends. We ended up going to a really cute coffee shop for breakfast. The thing I liked the most about this place, was the fact that it is located in the center of the city but has a totally outdoorsy vibe. The coffee shop is called "Sonia Gaazel Shapira" and I really recommend it to everyone.
A big thanks to Tanya for the photos and a great week to everyone!!

I wore : Fornarina cardigan, Levi's jeans, white tee - bat adam (בת אדם ברמת גן), Bass oxford shoes and a Kipling bag.

7 comments:

  1. זה לא איפה שהיה הנסיך הקטן?

    ReplyDelete
  2. danuha - Thanks! Kiss!

    Macabre Doll - אם אני לא טועה, הנסיך הקטן נמצא בדיוק ממול.

    ReplyDelete
  3. all three of you look gorgeous and very fashionable!

    ReplyDelete
  4. Lialia - Thank you dear!! It was a successful outfit day for all of us :).

    ReplyDelete
  5. אחד המקומות שאני יותר מתגעגעת אליהם בארץ! התמונות גרמו לי לגעגועים קשים... שמחה שנהנית :)

    ReplyDelete
  6. CV- נהניתי מאוד, מקום עם אווירה!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...