23.1.11

Kobi Levi Footwear

ביום שישי ביקרתי בתערוכת הנעליים של קובי לוי. התערוכה נערכה בבית הספר לעיצוב נעליים - הגילדה.

This Friday I got to visit at the shoe exhibition of Kobi Levi. The show was held in the shoe design school called The Gilda.


הצטלמתי ליד הנעל שהכי אהבתי - נעלי האוליב אויל.
מה שהכי הדהים אותי בנעליים האלו היא העובדה, שלמרות העיצוב המתחכם, הן נראות לבישות לגמרי.
מאוד ממליצה לבקר בבלוג של המעצב ולראות את שאר הדגמים המופלאים שהוא יצר.

ועוד המלצה - הפעם על מסעדה. את הטיול בשישי סיימתי במסעדת פסטה מיה. זוהי מסעדה איטלקית ומכינים בה את הפסטה במקום. הטריות מאוד מורגשת באיכות המנות והשמנת פטריות היה מדוייק עד כדי כך שזכה אצלי בתואר - המוצלח ביותר עד כה.

I was photographed next to my favorite pair- the Olive Oyl shoe.
What amazed me the most about these designs was the fact that they look totally wearable.
I really recommend visiting the blog of the designer and taking a look at the other models he designed. 




והנה קלוז-אפ על הנעליים שלי -




I wore : shirt - Crocker, skirt - American Apparel, tights - Stylista- Bugrashov, shoes - Art, bag - Kipling.

2 comments:

  1. וואו באמת נעליים מגניבות, גם אני הכי אהבתי את הנעליים האחרונות,החצאית שלך ממש יפה, בזמן האחרון אני קצת אובססיבית לחצאיות סטייל שנות 50 שכאלה :)))

    ReplyDelete
  2. תודה יוליה!! האחרונות חמודות להפליא!!
    אני רואה שסגנון שנות החמישים הופך להיות ממש חם וזה מאוד משמח אותי כי זה סגנון נורא מחמיא לגוף הנשי!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...