17.8.11

Pregnancy outfits - Vintage & Heels


What I wore : Dress - vintage, heels - Tsubo, bag- ASOS, braclet - accessorize, earrings - Betsey Johnson.

השמלה הזאת הייתה תלויה אצלי בארון בחוסר מעש כשנה. היו לה שרוולים ארוכים אבל הצבע הקייצי איכשהו מנע ממני ללבוש אותה בחורף. לפני כמה חודשים הגעתי למסקנה שהשרוולים מיותרים לגמרי והורדתי אותם. מאז יש לי שמלה קייצית נוחה ומחמיאה.

עקבים בהריון זה עניין לא טריוויאלי בכלל. הבטן הגדולה מערערת לגמרי את האיזון מה שגורם לכאבי גב מוגברים. בשבוע שעבר הוזמנו לאירוע והתחשק לי נורא לשים עקבים. הלכתי על הסנדלים הנוחות היותר שיש לי בארון, הסנדלים של Tsubo. את הזוג הזה קניתי במיוחד לחתונה שלי ולא התאכזבתי. רקדתי כמעט בלי הפסקה והרגליים לא כאבו לי כלל. הפעם, נורא שמחתי כשהאירוע נגמר ויכלתי לעבור סופסוף לכפכפים... אין מה לעשות, הריון ועקבים - זה לא הולך ביחד.

4 comments:

  1. I absolutely adore this color on you! You look very fresh and feminine. Great dress, where did you get it?

    ReplyDelete
  2. את אחת ההריוניות השיקיות! כל הכבוד!

    ReplyDelete
  3. Lialia - Thank you!! I found it on ebay and it's not a perfect fit but I still love it because it's so comfy and the color is great.

    CV - תודה!! אני משתדלת לא לאבד את הנשיות שלי למרות שאני די מרגישה כמו כדור ... :)

    ReplyDelete
  4. עם השמלות שיש היום באופנה בקושי צריך לדאוג לבגדים להריון... נראה כיף
    מזל טוב :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...