3.8.11

Pregnancy outfits - Nude & Blue Cats


הפוסט הזה מוכן חלקית כבר מזמן אבל עד עכשיו לא הייתה לי האנרגיה לסיים אותו... חודש שביעי התחיל ואיתו באה העייפות.

מאז שגדלה לי הבטן (ואיתה התיאבון ;) ), אני מאוד נהנית להסתובב ברחוב אבן גבירול. יש שם את כל הנשנושים שאני הכי אוהבת. פיצה מ"עגבניה", מרק מה"ג'ירף" ועכשיו הצטרפה גם הנקניקייה מה"ויטרינה" לחבורה. מי שעדיין לא ביקר ב"ויטרינה" ויודע מה טעמן של נקניקיות בחו"ל חייב לטעום את המעדן הזה!!! והצ'יפס שלהם זה בכלל נושא לפוסט שלם... באמת מאוד טעים!

אז מה לבשתי הפעם : שמלה מאסוס שהייתי קצת סקפטית לגביה בגלל הצבע. פחדתי שיראה "ערום" מידי אבל בסוף אני מאוד מרוצה ממנו והוא נראה אפילו יותר טוב באור יום. נעלי תאומים מ Camper שלבשתי גם כאן וקריצת צבע שבאה בתור עגילים של Lalo, חתולים די גרנדיוזיים בצבע תכלת.

6 comments:

  1. את נראת נהדר, מאוד נינוחה. יפה לך הריון!
    השמלה ממש חמודה, היא קיימת גם במידות לא של הריון?
    והחתולים מכניסים גם קריצה וגם צבע :)

    לא חם לך להסתובב באבן גבירול?? אין שם אוויר.

    ReplyDelete
  2. את נראית נהדר. אני מניחה שאת מרגישה זוועה בלחות הזאת..

    עשית לי חשק לעגילים האלה! נראה לי שאני אקפוץ לבקר את אורנה לראות מה חדש

    ReplyDelete
  3. קרן - תודה :) כן, ראיתי אותה גם במידות רגילות וגם במידות פטיט.
    חם לי בכל מקום.. אבל באבן גבירול יש אוכל שמחפה על כל החסרונות.

    שרונה - תודה! זוועה... פשוט לא יוצאת מהמזגן בצהריים...
    את העגילים האלו רכשתי בחנות העודפים במכבים-רעות. חנות חמודה עם מבחר לא רע של פריטים מקולקציות קודמות ומעט פריטים מהקולקציות החדשות.

    ReplyDelete
  4. אכן שמלה מתוקה מאוד ובכלל אהבתי כל מה שלבשת בפוסטים האחרונים.
    לי חם מדי מכדי להתלבש ואני מסתפקת בגופיה וג'ינס קצר.
    נשיקות

    ReplyDelete
  5. ספי - תודה! מחכים להתקררות ...

    ReplyDelete
  6. כניסה ראשונה שלי לבלוג
    ואני ממש אוהבת אותו!
    השמלה הזו חמודה, היא נמצאת כבר הרבה זמן בפריטים השמורים שלי באסוס, בלי קשר להריון או לא הריון
    צווארונים מושקעים (פיטר פן במיוחד) עושים את כל ההבדל!
    מחכה לפוסטים חדשים!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...