29.3.13

Short Story meets Palladium

כל מי שמכיר אותי, וודאי יודע על חיבתי הרבה לחנות Short Story בדיזנגוף. תמיד כשאני מבקרת באיזור, אני קופצת לבדוק מה חדש ותמיד חוזרת הביתה עם מציאות חדשות. מהחנות הגיעו לארוני נעליים ותיק של Melissa, נעליים ובגדים של Fornarina, נעליים של Fly London וכו' וכו'.
לאחרונה, החנות שינתה את כיוונה והחלל הדו-קומתי התפצל לשני איזורים בעלי קונספט שונה. הקומה העליונה ממשיכה לשמש כחנות העודפים של הרשת Story והקומה התחתונה הפכה למתחם פופ-אפ למותגים חדשים אשר מגיעים לרשת.
כרגע, חנות הפופ-אפ מוקדשת למותג הנעליים הצרפתי Palladium. למי שלא מכיר, מדובר על נעלי הליכה עשויות בד וסולית גומי. הנעליים מגיעות בקשת רחבה ביותר של צבעים טרנדיים, נוחות מאוד ובעלי מראה קולי וגראנג'י. בעיני, הן נראות מעולה על כל אותן הנשים שבאופן כללי נראות טוב בנעלים שטוחות וגסות. לצערי אינני נמנית בינהן ולכן הייתי משלבת את הנעליים עם ג'ינס בעיקר, לטיולים עם הילדון שמצליח למצוא בוץ בכל מקום אפשרי בערך.
הפעם לא מדובר בנעלי נשים בלבד, יש לא מעט דגמים לגברים ואפילו לילדים!

 499 ש"ח

399 ש"ח


499 ש"ח

299 ש"ח


מדדתי את נעלי הפלדיום הסגולות שהתאימו באופן קוסמי כמעט לפרחים על השמלה האהובה שלי ולצערי, הן לא חזרו איתי הביתה בגלל תו המחיר שכרגע גבוהה מידי לארנק התפרן שלי. אני והוא ניאלץ לחכות למבצעים...

את הנעליים ניתן להשיג ברשת Story בנמצאת ב :
דיזינגוף 246 ת"א , שנקין 60 ת"א, קניון גבעתיים, קניון רמת אביב , denim story – מתחם התחנה תל אביב
Short Story - דיזנגוף 173 ת"א.

לבשתי :

שמלה -Vintage Betsey Johnson
שרשרת - H&M
נעליים - Palladium


חג שמח!!

11 comments:

  1. השמלה שלבשת מקסימה תמר! וגם השרשרת!!
    מעניין אותי עם איזה נעליים הגעת...
    שבת שלום יקירתי <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ורד, אני מגרדת את ראשי הסנילי בכדי להיזכר מה היו הנעליים שנעלתי... אני משערת שאלה היו נעלי סירה בצבע ניוד. באתי דווקא פחות גראנג'ית ויותר אלגנטית :)
      שבוע טוב!!

      Delete
  2. השמלה מקסימה ומשתלבת בצורה מדהימה עם הנעליים הגסות
    SO 90's!
    חג שמח יקירתי!

    ReplyDelete
  3. כייף תמיד לגלות חנות חדשה
    נעליים ממש יפות ומיוחדות סגנון לא רגיל
    הכי מיוחד
    תודה לך על השיתוף!!!

    asiachic1.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. אסיה, זאת באמת חנות שאני פוקדת שנים!! ממליצה לבקר :)

      Delete
  4. Actually, myself I would never wear Palladium without a gun near my temple.. But models for men are pretty cool, especially from 1hugaday edition.

    www.tlvbirdie.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are funny :) I liked the models for men, women and kids! Actually, they all look pretty much the same :)

      Delete
  5. ממש אהבתי את הנעל האחרונה!
    אחלה פוסטטט ולא הכרתי אותם לפני כן אז מגניב שיצא לי להכיר דרכך:)
    מוזמנת לבקר יש אצלי פוסט חדש:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...