16.7.12

ואז הגיעה יאנה


לובשת : גופיה - H&M, חצאית - Forever 21, נעליים מאיטליה, צמיד - Topshop, קולר - Mango.

שלום, שמי יאנה. כבר לא מעט שנים אני עוקבת אחר בלוגים רבים מהארץ ומחו"ל וחושבת על אחד משלי. כבר אינספור פעמים שמעתי מקרוביי את המשפט "מתי כבר תקימי בלוג משל עצמך?". לא פעם הייתי קרובה אל הצעד הזה, אך תמיד היתה זו התקופה הלא מתאימה, היו אלו תקופות המבחנים של התואר הראשון ותחילת העבודה החדשה, לאחריהן הגיעו תקופות המבחנים של התואר השני ותחילת עבודה חדשה אחרת. אף פעם זו לא היתה התקופה המתאימה.

לפני מספר ימים תמר התקשרה אלי בהצעה להצטרף כשותפה לבלוג שלה. לפתע מצאתי את עצמי ללא תירוץ מוכן. הבנתי שהפעם פשוט לא אוכל לומר לעצמי שזו תקופה לא מתאימה. כנראה שהתקופה המתאימה הגיעה ועלי לעשות את הצעד הזה.

מקווה שהשיתוף פעולה בינינו יישא פרי, יהווה השראה ויגרום בעיקר להנאה רבה לקוראות המקסימות שלנו.

בהצלחה לנו!

5 comments:

  1. יאנוצ'קה!! בהצלחה רבה!! זה הולך להיות אחד הבלוגים המוצלחים והאופנתיים ביותר!
    אולגה סינדילביץ

    ReplyDelete
  2. ברוכה הבאה לבלוג!
    האאוטפיט מקסים וממש עשית לי חשק לסנדלים כאלה.
    שיהיה בהצלחה!

    ReplyDelete
  3. אולגה - תודה רבה :)
    ספי - תודה :) נראה לי שכמעט בכל רשת תוכלי למצוא עכשיו אספדרילס כאלה...
    הן נוחות וכיפיות לקיץ..

    יאנה

    ReplyDelete
  4. יופי, עכשיו אני אהיה הצלם שלך. .
    Baloon

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...