17.5.10

My lovely bag

שוק האקססוריז נוסף מתקרב למחוזותינו.
הביקור בשוק האחרון היה כ"כ מוצלח, שהחלטתי להראות , לפרט ולשבח את אחת הרכישות היותר מוצלחות מהאוסף שלי.

Another accessories market is happening this weekend. The last one was so successful for me, that I decided to share my best purchase.


(feinschMecker) פיינשמקר - תיקי גורמה
טרם חליתי במחלת התיקים. אין לי בעיה להסתובב חודשים עם אותו תיק פשוט ונוח. אך כהופיע מולי התיק הבא, פשוט ידעתי מיד שהוא חייב להיות שלי!

I haven't caught the bags disease. I can manage with the same simple, comfortable bag for months. But the this bag appeared in front of me, I knew it has to be mine!


במציאות , התיק הזה אפילו יותר יפה. הוא ענק ועשוי עור רך ואיכותי, צבוע בצבע ברונזה.
והנה עוד כמה תיקים של מעצבת המותג - יעל פינקלשטיין : 

In reality, it's even prittier then in this picture. It is huge and made of soft leather, colored with copper color.
And here are some more bags from the same brand:




והתיק שלי בעוד צבע מהמם :

כל התמונות לקוחות מ  walla.co.il, ynet.co.il


ומה איתכן? האם היו לכן רכישות מוצלחות בשוק האקססוריז? מה אתן מתכוונות לרכוש בשוק הנוכחי?

4 comments:

  1. אני גם ממש אוהבת את התיקים האלה!
    ומה שמזכיר לי שאני פשוט חייבת לקנות לי תיק עור חדש ונורמלי,
    אוטוטו יום הולדת, אולי זאת תהיה הזדמנות טובה לבקש מתנה כזאת :)
    חג שמח!
    שרונה

    ReplyDelete
  2. Photo.Fashion.Passion -
    מזל טוב על היומולדת הקרב וברור שזה הזמן!!! במיוחד שיש עכשיו הזדמנות כ"כ טובה לראות במקום אחד את רוב האופציות שקיימות בשוק האקססוריז המקומי.
    חג שמח ובילוי נעים בחופש!

    ReplyDelete
  3. yummy.. i have that red one (as u know :)) and 3 others :)
    the girl is a bag-genius :)

    ReplyDelete
  4. Ella - Bag-genius :) It's like a super power. She is also super-nice. I wonder if I should pay her a visit this year as well...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...