1.5.10

Black and White

 לאחרונה, אני אוהבת את השילוב של השחור והלבן יותר ויותר.
Lately, I've been loving more and more the black and white combination.



הטבעת הזאת מאוד מאוד יקרה לי.לא בגלל ערכה הכספי אלא בגלל שהיא אחת ממעט הדברים שנשארו לי מסבתא שלי. הטבעת הייתה פעם סיכה לטבית אתנית. היא הייתה מורכבת משורה של עיגולי הענבר האלו.
This ring is very precious to me not because of it's actual worth, but because it is one of the few things left from my grandmother. This ring once was a Latvian ethnic brooch. It held three of those amber, dark brown circles in a row.






Items the set above:פריטים מהסט
Ballerina Dress By Annie Greenabelle**, $130
Club Blazer, 23 600 SEK
DOLCE & GABBANA SS10/C00201 B9697 VERNICE SNEAKERS, 210 GBP
Ossie Aztec woven-leather bag, $1,495
Stars and Infinite Darkness : KidViskous : Mustache Mustachio Necklace..., $22

I am wearing : אני לובשת
Tank top : Zara : גופיה
Skirt : Made by myself חצאית : הכנתי בעצמי 
Random tights טייץ רנדומלי כלשהו
Sandals : Vika Akselrod : סנדלים
Necklace : Accessorize : שרשרת


8 comments:

  1. הסנדלים האלה ממש מגניבים. אהבתי מאוד.
    גם אני חובבת של השחור והלבן. נשמע פשוט וקל אבל זו אמנות.
    :)

    ותודה על המייל..

    נ.ב. אני תמיד מוקסמת מתכשיטים שעוברים במשפחה, זאת מזכרת נפלאה

    ReplyDelete
  2. Love the sandals! The collage is also very pretty. I love black & white.

    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  3. pea - תודה! והם גם נורא נוחים.
    גם בעיני, הרבה יותר כיף ומעניין ללבוש פריט עם היסטוריה. אצלנו במשפחה אין יותר מידי פריטים כאלה כי סבי וסבתי ז"ל, ברחו מהנאצים בזמן מלחמת העולם השנייה. כל התכשיטים המשפחתיים היו בשק שנשדד מהם בדרכים...

    B a la Moda - Thank you! I just discovered how easy and fun it is to build a collage. Hope I'll find more fashion & hi-tech combinations.

    ReplyDelete
  4. וואו, תתחדשי על הבלוג! המון הצלחה ושחור ולבן הם בחירה מצוינת לאביב, לפני שהקיץ מגיע ונהיה חם מדי לשחור.

    ReplyDelete
  5. Sefi תודה רבה!!!
    אני גם בעד לבן בקיץ ושחור בחורף. אך מידי פעם, גם בקיץ, הרוקרית שבי פורצת החוצה ואני מוצאת את עצמי לבושה שחור מכף רגל ועד ראש, שומעת צרחות באייפוד...

    ReplyDelete
  6. You made this skirt? Wow!!!! Great job!!!!! Love the shoes, very stylish!

    ReplyDelete
  7. Thank you! Those shoes were such a great find.
    Looking forward for your visit!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...