9.7.12

געגועי לאיפנמה

לפני כשלוש שנים ביקרתי באיפנמה, מהחופים היפים ביותר בריו דה ז'ניירו. אחד הדברים המשעשעים שזכורים לי מהטיול הזה הוא הכפכפים. כולם שם נועלים כפכפים, נשים, גברים וטף. אולי בגלל זה, נעלי הגומי הפופולריות ביותר באות מברזיל, חברות כמו הוויאנס, מליסה ועכשיו גם איפנמה.
אני חייבת להודות שעד לפני שיתוף הפעולה בין חברת איפנמה לדוגמנית העל ג'יזל בונדשן , כלל לא שמעתי על המותג. עם כניסתה לעסק, מסע הפרסום שלהם התרחב והתחלתי לשים לב לכפכפים המעוצבים החדשים שהגיעו לחנויות. שמתי עין על דגם מסוים ולשמחתי קיבלתי אותו במתנה. כדי לקבל את הכפכפים החדשים שלי, הדרמתי ליפו, לחנות היבואן של המותג שנמציאת ברחוב יהודה מרגוזה 38. כשהגעתי לשם, נדהמתי מכמות הדגמים והעיצובים.


ועוד מהדגמים שאהבתי :
99 ש"ח

99 ש"ח

109 ש"ח

169 ש"ח


מקווה לחנוך את הכפכפים שלי בביקור ראשון בים עם הבונבון. ואתן, כבר ביקרתן בים?

4 comments:

  1. איזה כיף זה לקבל את מה שליבנו חושק בו!
    אבל מה בחרת בסוף? שימי תמונה...

    ReplyDelete
  2. איזה כיף לך שהיית בברזיל. כשהייתי בתיכון זה היה החלום שלי, אבל איכשהו זה אף פעם לא יצא.
    איזה כפכפחם בחרת בסוף?
    אני מאוד אוהבת את שלי, ההכי פשוטים.
    נשיקות

    ReplyDelete
  3. שרונה - זה באמת כיף גדול, במיוחד כשזה בא בהפתעה!

    ספי- ממליצה בחום על ברזיל! פשוט מדינה מדהימה!!!

    הכפכפים שבחרתי הם בעצם סנדלים. הם בצבע זהב ועם צדפות. לא צילמתי כי הפדיקור היה רחוק ממושלם :)

    ReplyDelete
  4. אז היית מצלמת אותן בלי הרגל :)
    אני כבר שבועיים מתכננת ללכת לים ולא יוצא לי...
    לגבי ברזיל - זה ממש חלום!
    אבל נראה לי נורא נורא יקר, לא?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...