11.12.10

Goodbye Summer


התמונות האלו צולמו בשוק הפשפשים עוד לפני שהתחיל להיות קר ולפני האסון של הכרמל. היה נורא עצוב לשבת מול הטלויזיה כל הסופ"ש האחרון. כולי תקווה שלא נראה אסונות דומים בעתיד הקרוב ובכלל...

הארון מסודר וכל בגדי החורף כבר בחוץ. אני נורא אוהבת לסדר את הארון במעברי העונות. למצוא מחדש את האוצרות שנוספו למלחתה בשנה שעברה. אחד הגילויים המפתיעים השנה היה כמות הגי'נסים שיש ברשותי. לצערי הארון סירב להכיל את כל הכמות הזאת ולכן נאלצתי לקנות שידה. עכשיו רק נותר לשנן איפה נמצא כל דבר ולמצוא את זה במהירות, בשקט וללא אור בבוקר הקפוא!

שתהיה לכולנו שבת חמה ורגועה!

These photos were taken at the flea market, just before it got cold and before the Carmel catastrophe. It was so sad sitting if front of the TV all last weekend. Hopefully we won't witness any other disasters ever again...

Winter has finally arrived and I had to reorganize my closet. I actually really enjoy doing that. I love finding all the hidden treasures that were added to my wardrobe last wear. One of the surprises this time, was finding out the number of jeans I own... Unfortunately, my closet disagreed with me about this amount and I had to buy a dresser. Now, the only thing that's left to do is to memorize where everything is and to find what I need in the cold, dark morning quickly and quietly.

What I wore : bodysuit and bag - Zara, skirt and jacket - H&M, flats - Irregular choice, tights - "Stylista" (bugrashov).

3 comments:

  1. אני באמת אוהבת את החצאית שלך!כאשר אני יהיה בישראל,אני צריך ללכת לשוק הפשפשים... הבלוג טוב מאוד, אני מחכה להודעות חדשהות!

    ReplyDelete
  2. תודה דינה! את באמת חייבת לבקר בשוק הפשפשים. לקנות אין כ"כ מה שם (אני לפחות לא מוצאת..) אבל כן יש שם אווירה מגניבה ולא מעט בתי קפה חמודים.

    ReplyDelete
  3. אני אוהבת את המנורות בצילום השלישי. דברים חמודים היהודים כאלה אי אפשר תמצא בצ 'כיה. תסתכלי גם על הבלוג שלי! (תורגם לעברית יהיה בקרוב!)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...