20.12.10

מאירועי השבוע

הפכתי לצמח טרופי.... ללא חום אני מתחילה לנבול. בערב, כל אנרגיית הגוף הולכת להתחממות (למרות שהמזגן פועל ואני מכוסה מכף רגל ועד ראש בכירבולית) ולא נשאר עוד כוח לשום דבר אחר... זוועה!!!

האווטפיטים היחידים שהצלחתי לתעד היו באירועים :


יומולדת לאמא שנחגג במסעדת "פראג הקטנה" החדשה שנפתחה באשדוד.
באופן כללי המסעדה לא רעה, האוכל טעים כמו בסניפים האחרים והעיצוב ביתי וחביב. הבעייתיות היחידה מבחינתי הייתה שהעיצוב לא בוצע עד הסוף. הרצפה היא שיש במראה זול (ראה לעיל) והתקרה היא תקרה של אולם אירועים מהניינטיז.

הצטלמתי על רקע הבירה הצ'כית החביבה עליי - קוזל.


חתונה של חברת ילדות שאירעה במקום סופר סטייליטי בשם Kaleo.
תמיד נורא קשה לי לבחור בגדים לאירועי חורף כי אני נורא סובלת מקור. הפעם, נורא שמחתי שהלכתי על שרוול קצר כי באולם הייתה טמפרטורה מושלמת! אפילו על המגפיים אפשר היה לוותר וללכת על נעל סירה או אפילו סנדל לא פתוח מידי. לקח לאירוע הקרוב...

I turned into a tropical plant! Without the summer heat, I start to wither... No energy left to do anything else besides trying to keep myself warm... Pretty crazy of me, sitting with the air conditioning on and the blanket covering me from head to toe, complaining about the 11 degrees we have outside... But that's what happens to one who is used to desert heat, 8 months a year!
This whole explanation above is meant to explain my recent absence... The only outfits I manged to document where the ones I wore to some special events. 
The first one was mom mother's birthday and the second one was taken at the wedding of my long time friend.

Outfit Details :
1. Dress + Vest (שמלה וחצאית)- store next to home (חנות בשם בת אדם בביאליק רמת גן), Belt (חגורה) - Asos, Boots (מגפיים) -Shoola
2. Dress - Castro, tights - UO, same boots as num. 1, bag - ZARA

6 comments:

  1. השמלה השחורה ממש מחמיאה לך ונראה שהמשכת להתכווץ מאז הפעם האחרונה שנפגשנו :)
    טעמתי קוזל לפני כשנה בטמפל בר, אחרי שחבר חזר מפראג עם התמכרות קשה לבירה ששמה המלא בלתי ניתן לביטוי או זיכרון. וולקופופוויצקי?

    ReplyDelete
  2. יש לי חולשה למנומר אז ממש אהבתי את התמונה הראשונה. כל השילובים שם יוצרים מראה מושלם! לא הייתי משנה בו כלום (אבל מה עם קצת חיוך?) סתם תוהה

    ReplyDelete
  3. קרן - תודה! יש מצב שהתכווצתי עוד טיפה :)אצטרך לכתוב פוסט במיוחד לנושא.

    חיחי, פופוצקי, מצחיק :))))

    תמר- תודה! האמת שהשמלה אפילו יפה יותר במציאות... לגבי חיוך, קשה לי נורא לחייך למצלמה אבל את חייבת להודות שבתמונה השניה אני דיי מחויכת לעומת התמונות האחרות...

    ReplyDelete
  4. It's a very nice dress, I have to apologize just comment but please note that I am very short of time.
    Anyway, if you agree to send a nice greeting from Spain.

    ReplyDelete
  5. אני כל כך מכירה את העניין הזה של הקושי בלהתלבש בחורף. אני סובלת מקור באופן מאוד קיצוני, הידיים והרגליים שלי תמיד כקרח, ולא משנה כמה זוגות גרביים (או כפפות עור) אעטה על עצמי.
    ובכל זאת כן התלבשת יפה ובאופן ראוי לציון :) אז קבלי ח"ח!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    ReplyDelete
  6. Vicen - I am sending you a big thank you from Israel!

    שרונה - המון המון תודה!! לאחרונה שמתי לב שאם אני לובשת בגדים לא סינטטיים כמו 100% משי או 100% צמר (שזה בכלל שוס מטורף), הרבה יותר חם לי. הקניה האחרונה שלי הייתה של סריג דקיק מצמר וזה עובד כמו תנור! את הסריג מצאתי במנגו עודפים ב100 ש"ח בלבד. מומלץ ביותר!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...