29.6.13

המוצרים שיעשו לי את השנה


בטח יצא לכם לראות את הלוגו הזה בחנויות לא מעט. למקרה שתהיתן מה משמעותו, הנה ההסבר:
חברות שונות הנמצאות במשק הישארלי, מגישות מוצרים נבחרים כמועמדים לפרס מוצר השנה השנתי. נברחת של מומחים בוחנים את ההצעות ולבסוף מתקבלת קבוצת מוצרים שמתוכם נבחרים הזוכים. ההכרעה הסופית היא בידהם של הצרכנים!
השנה ערכו מדגם של כ2000 איש ובו המוצרים דורגו לפי מספר פרמטרים: חדשנות, מידת אטרקטביות ויותר מכל, רמת שביעות הרצון הכללית. אגב, המוצרים מגיעים ממגוון של קטגוריות, החל מאנטי וירוס ועד לטונה משומרת!

השנה, קיבלתי להתסנות מגוון רחב ממוצרי השנה וכיוון שפירכיות, כמה שהן טעימות, לא כ"כ רלוונטיות לבלוג, אספר לכם  איזה ממוצרי הטיפוח והאיפור מהזוכים, אהבתי יותר מכולם.

ספריי לייבוש צפרניים - Life (סופר-פארם)
איך לא המציאו את זה קודם?!

יתרונות - זהו דבר גאוני. אני שונאת לחכות ללק שיתייבש וזה פשוט משפר לי את איכות החיים.
חסרונות הספריי לא מייבש ב100% את כל הלקים אך הוא בהחלט מזרז את את התהליך באופן משמעותי.
לסיכום : מוצר חובה לכל חובבות הלקים.


מייקאפ - Revlon Colostay
קיבלתי להתנסות גרסא מוקטנת של המייאפ החדש של רבלון שאהבתי עוד מקודם, ואמשיך לאהוב גם בהמשך. המייקאפ מגיע בשתי גרסאות, אחת לעור יבש עד רגיל, והשניה למעורב עד שמן. לשמחתי, קיבלתי את זו שהמתאימה לי, לעור שמן.

יתרונות - מייקאפ קליל, כיסוי טבעי, נשאר להרבה זמן.
חסרונות - SPF6 בשבילי העור הלבנבן שלי זה לא מספיק. אך כיוון שאני משתמשת במייקאפ רק כשאני יוצאת לבילויים, אותי העניין מטריד פחות, יכול להיות שלאחרות זה יהיה דיל ברייקר...
לסיכום : אני מאוד אוהבת את המייאקפ הזה ולדעתי הוא בין הטובים בקטגוריה שלו.
קרם עיניים - Clinique Even Better Eyes
קרם העיניים החדש של קליניק, בעל הפיה המטאלית, מבטיח שיפור במראה השקיות האפורות מתחת לעיניים תוך מספר שבועות בודדים של שימוש.
מאז שקיבלתי את המוצר הזה, אני משתמשת בו באופן יומיומי.

יתרונות - הפיה המטאלית נותנת הרגשת קרירות נעימה במהלך ההנחה. למוצר עצמו יש מעט פיגמט של צבע, כך שברגע שמניחים אותו, כבר יש שיפור במראה העור. עם הזמן, אכן הבחנתי בשיפור משמעותי יותר וכרגע האפרויות מתחת לעיניים הפכה מזוועתית לנסבלת. נראה מה יהיה בהמשך...
חסרונות -כמות של 10 מ"ל, ההנחה לא לגמרי נוחה כיוון שתמיד איכשהו יוצא לי יותר קרם ממה שהייתי צריכה.
לסיכום : אני מאוד מרוצה מהקרם הזה ואמשיך להשתמש בו בהמשך.


Clinique Chubby Stick
וזהו אחד הפייבוריטים שלי. זהו שפתון שנראה כמו עיפרון גדול ובהתאם לכך, גם ההנחה שלו מאוד נוחה ומדויקת. בנוסף יש בונוס נפלא בדמות הלחות הרבה שהוא נותן.

יתרונות - כמו שמוזכר לעיל, נותן לחות, מאוד כיף ונוח להשתמש בו כיוון שהוא קשה ודק יותר משפתונים אחרים באותו סגנון.
חסרונות - לא מצאתי
לסיכום : אני קצת מכורה.

ומה אני לבשתי לאירוע:


שמלה וחגורה - וינטאג' מהחנות Flashback
נעליים - קסטרו
תיק - Asos
שרשרת - Forever21
מדבקת שם - בחסות האירוע

שבוע חדש בפתח! שיהיה מוצלח ומטופח!

5 comments:

  1. את נראית נפלא :) והתיק מהמם!
    *געגועים*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מתוקה!!! נשיקות וחיבוקים!!

      Delete
  2. את הקרם של קליניק ללשכתי מיד!
    וגם את הצ'אבי. נראה נהדר, בחירות מוצלחות ויפה שנשארת ממוקדת בין ערימות הדברים

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט מגיע לו להיות בלשכתך! :)
      אגב, בעיקבות המלצתך, מנסה למצוא את הגירסא של רבלון לצ'אבי ובינתיים ללא הצלחה... מסתבר שאין אותו ברוב הסניפים.. :(

      Delete
  3. את נראית נהדר! השמלה בפסים שחור-לבן והאקססוריז הצבעוניים כל כך מושלמים ביחד!
    אני כל כך שמחה לגלות את הספריי לייבוש הלק-מחר אני רצה לקנות אותו,נשמע לי כמוצר נהדר!
    נשיקות

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...