26.10.12

My feet are flying with FlyFoot

לפעמים יש תקופות של לחץ וחוסר השראה אופנתית ואז, באופן מפתיע ביותר, נוחתת במייל הזמנה!
ההזמנה הייתה להשקת ה"קולקציה הירוקה" של חברת הנעליים - Flyfoot. הקולקציה כוללת בתוכה נעליים ידידותיות לסביבה אשר ייוצרו מחומר חדיש, רך וגמיש ורפידה אורטופדית. ואכן, הנעליים נוחות בצורה מדהימה, כמעט כמו נעלי בית. אהבתי את העיצוב הפשוט והקלאסי של נעלי הסירה שיכולות להשתלב במלתחתה של כל אישה שצריכה להיות הרבה על הרגליים. חוץ מנעלי סירה שטוחות ובעלות עקב, ניתן למצוא בסדרה גם מגפונים ומגפיים גבוהות במגוון עיצובים. אני בהחלט ממליצה לבדוק אותן כיוון שאני מאוד מרוצה מהנעליים שלי ואפילו הבעל אמר שהן מחמיאות שזה בכלל.. פלוס רציני!

 * נעלי סירה מהסדרה הירוקה *

* רנית היחצ"נית מדגימה כמה שהנעליים גמישות *

 *אריק אוכל עוגיה ומדגמן גרביים *

* אני ויאנה מדגמנות את הנעליים החדשות שלנו *

כמובן שהילדון שלי תפס איזה וירוס קרוב להשקה ואת רובה פספסתי... גם למדוד נעליים הוא לא הרשה לי יותר מידי. בחרתי זוג אחד בלבד (שקיבלתי במתנה ורציתי עוד...) ועכשיו אני יושבת מול האתר שלהם וחושבת מתי אוכל להגיע שוב לסניף הנהדר של "גן - העיר" ולמדוד את שאר הזוגות שהשארתי מאחור....




279 ש"ח

399 ש"ח (אני מאוהבת!!!)

599 ש"ח

349 ש"ח

529 ש"ח

579 ש"ח


שבוע טוב והרבה בריאות!

7 comments:

  1. ואוו..מגפונים סוף הדרך.. ממש יפים :-) ואריק כל כך חמווווד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון!!! עכשיו טיילתי בחוץ וראיתי שיש פה לידנו חנות שיש בה לא מעט דגמים שלהם. שנקפוץ השבוע ? ;)

      Delete
  2. אכן התפספסנו כי לא ראיתי אותך!
    בחרתי את הנעליים כמו שלך וכבר חרשתי עליהם כל אתמול (בערב) והיום. מאוד מאוד מאוד נוחות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה מגניב!! לי עוד לא יצא לחנוך אותן בחוץ אבל לא סתם כתבתי שהן נוחות כמו נעלי בית כי הסתובבתי איתן לא מעט בבית :)

      Delete
  3. הנעליים מקסימות.
    נורא רציתי להגיע גם אבל חזרתי מיערות הכרמל אחרי חמש וזה כבר היה מאוחר.
    את ויאנה ניראות מעולה, תתחדשו!

    ReplyDelete
    Replies
    1. יערות הכרמל נשמע כמו חלום. תודה :)

      Delete
  4. האירוע הביך אותי כל כל שברחתי משם בלי לשים אפילו לב שאת מטר ממני. זאת הפעם האחרונה שאני באה למשהו כזה.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...