27.7.11

Pregnancy outfits - Fancy Stripes


What I Wore :  Dress - fornarina, Sandals - Vialis, Jewllery - Betsey Johnson, Watch - Marc by Marc Jacobs, Bag - Pure, Nail polish - essie Mint Candy Apple

חודש שביעי!
וגם הפעם, שמלה/ טוניקה וטייץ. מזל שמבחינת שמלות, אין בעיה למצוא פריטים בכל חנות. השמלה הזאת נקנתה באחת החנויות האהובות אליי, האווטולט של סטורי שנמצא בדיזינגוף ,תל אביב. לא פעם חזרתי משם עם יופי של מציאות. השמלה הזאת של fornarina עשויה בד כותנה סופר נעים ונקנתה בסכום מצחיק של 100 ש"ח.

19.7.11

Pregnancy outfits - Indian


What I Wore : Dress - Sack's, tights - TNT, t-shirt - H&M, sandals - Pull&Bear, necklace - Asos

שבוע אחרון של חודש שישי, מטורף נכון?!?!

להתלבש זה לא קל, להתלבש בהריון כשהמידות קרובות יותר ל 90 160 90 מאשר 90 60 90, זה אתגר לא קטן בכלל.
כל דבר שלוחץ אפילו טיפה, לא נוח. עקבים אווט, שטוח אין. נוחות נוחות ושוב נוחות. אהה, וגם חם ! נורא חם.

ת'כלס, רוב תלבושות הקיץ שלי מורכבות מאוהל וטייץ. כפכפים או סנדלים שטוחים ואני מוכנה לצאת לדרך. מזל שיש אקססוריז. הם מהווים את השידרוג האולטימטיבי ואני חייבת לציין שלא מעט משאבים הוקצו לנושא הזה *קריצה* . השרשרת בתמונה כאן, עלתה דווקא די גרושים, סביב ה 20 ש"ח ונקנתה דרך ASOS, שממשיכים להציל אותי בתקופת ההריון. מבחר הבגדים שלהם לאימהות לעתיד הוא ענק והמחירים יותר מנוחים.
אווטפיט דומה אני לובשת בפוסט הזה. מדהים ומוזר לראות שינוי כה גדול שקורה בזמן כל כך קצר...

Last week of the sixth month!! Crazy hah?!?

Dressing yourself is not an easy task, dressing yourself while pregnant and your measurements are closer to 90 160 90 then 90 60 90 is quite a challenge. Any item that is a bit too tight is uncomfortable. Heels out, flats in! Comfort comfort and more comfort. Oh, and it's also hot! Very hot!

Actually, most of my outfits consist of  a tent and a leggin. Flip-flops or flat sandals and I am ready to go. It's so great that accessories exist! They upgrade most outfits and I must say that many resources have gone to that ares *wink*. The necklace at the photo was quite cheap, only a few pounds and was purchased through ASOS, the site that keeps saving me and my wardrobe throwout the pregnancy. They have a huge variety of clothes for mothers to be, and the prices are very affordable.

I am wearing a very similar outfit here and it is so amazing and strange to see that such a huge difference can happen in such a short time..

16.7.11

Cosmetic Thoughs #2

ועוד כמה מוצרים משידת היופי ....

Lovely -Sarah Jessica Parker
בבשמים אי אפשר לדבר על יתרונות וחסרונות, זה עניין של טעם אישי. הדבר המפתיע בבושם הזה, היא כמות התגובות החיוביות שקיבלתי מאנשים. השיא היה כשמלצרית במסעדה שהלכתי אליה אחרי העבודה (9 שעות בערך אחרי השפרצה), שמה לב לבושם ואמרה כמה שמוצא חן בעיניה הריח.

לסיכום : שרה! שיחקת אותה!

Dr Hauschka - Deaordorant Floral
החלטתי לעבור לדורדורנטים טבעיים. יש לזה כמה סיבות. אחת היא תופעות הלוואי שסבלתי מהן עקב דורדורנטים רגילים כגירוד, ריח לוואי או אפילו הכתמים שהם השאירו על הבגדים. סיבה נוספת היא הנזק שדורדונט עלול לגרום לאיזור החזה. בתור אמא עתידית (טפו טפו טפו), החלטתי להקדים תרופה למכה.
הדורדורנט הראשון שניסיתי הוא של אחת מחברות הקוסמטיקה האהובות עלי - ד"ר האוצ'קה. אני לא מאמינה גדולה בהוליסטיקה אבל המוצרים של החברה הזאת עובדים.
יתרונות - שום תופעות לוואי! עשוי מחומרים טבעיים בלבד.
חסרונות - יקר, ריח מאוד חזק שאהבתי בהתחלה אבל התחיל לעצבן אותי מאוד מהר. מתאים רק לאלו מאיתנו שיושבות במזגן כל היום. ההגנה שלו היא לא 100%.
לסיכום : אכזבה. לא התלהבתי ולא אקנה שוב.

AHAVA - ג'ל ניקוי מרענן
בהמשך לניסיון שלי להימנע מחומרים מזיקים... חברת אהבה הוציאו סדרת מוצרים חדשה. עכשיו, כל המוצרים הם ללא חומרים משמרים מסוכנים.
ג'ל הניקוי החדש אמור להתאים לכל סוגי העור, לנקות ולרענן.

יתרונות - ריח נהדר, משאיר את עור הפנים מאוד נעים לאחר השימוש, ללא חומרים מסוכנים.
חסרונות - לא מנקה ביסודיות כמובטח. רוב האיפור נשאר על הפנים. גם לא מרענן מספיק עור מעורב- שמן כשלי.

לסיכום : אולי יתאים לאלו בעלות העור הרגיל עד יבש שלא מתאפרות יותר מידי.

ג'ייד - Hydra Absolue
קרם יום עם מסנן קרינה.
האמת שאת הקרם הזה קיבלתי כטסטר באחד הפארמים. 

יתרונות - ריח!!! מסנן קרינה והמון לחות.
חסרונות - לי הוא היה שומני מידי. יתאים כנראה לעור רגיל עד יבש.

לסיכום : השתמשתי בו כקרם לצוואר והייתי מאוד מרוצה. הוא גם מאוד חסכוני. סה"כ לא רע בכלל.

8.7.11

Lalo treasures - אורנה לאלו

מכירות את התחושה שאתן נכנסות לחנות ופשוט רוצות הכל. אבל ה-כ-ל!!!
כך הרגשתי כשראיתי לראשונה את הפריטים באתר של חברת Lalo. החל מתכשיטים וכלה בפמוטים, כל חפץ הוא בגדר יצירת אומנות, מלאכת מחשבת של צבע. שמחת החיים וקריצת השובביות שנמצאים בכל פריט ופריט עושים לי חשק להיפתר מכל מה שנאסף במגירת התכשיטים שלי ולעבור לגמרי לסגנון החי והתוסס של המותג.

בשבוע שעבר, הגשמתי חלום וביקרתי בחנות של Lalo, בדיזינגוף בתל אביב.
כבר מבחוץ רואים את הצבעוניות שמזכירה לי מאוד את פלטת הצבעים של ברצלונה. אגב, גם בברצלונה ניתן למצוא תכשיטים של Lalo.


אין ספק שהתמונות שלי לא עושות צדק עם הצבעוניות העזה של המקום. עוד רציתי לציין לטובה את המוכרות הלנה ואתל שהיו סופר נחמדות ועזרו לי למדוד את כל החנות בערך ולבחור לבסוף את מה שהכי החמיא לי. מקווה להשוויץ בחידושים בקרוב :)....

אגב, ללאלו יש חנות עודפים במכבים-רעות, חנות שאני מתכוונת לפקוד די בקרוב.
שבת נעימה לכולם!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...