8.7.11

Lalo treasures - אורנה לאלו

מכירות את התחושה שאתן נכנסות לחנות ופשוט רוצות הכל. אבל ה-כ-ל!!!
כך הרגשתי כשראיתי לראשונה את הפריטים באתר של חברת Lalo. החל מתכשיטים וכלה בפמוטים, כל חפץ הוא בגדר יצירת אומנות, מלאכת מחשבת של צבע. שמחת החיים וקריצת השובביות שנמצאים בכל פריט ופריט עושים לי חשק להיפתר מכל מה שנאסף במגירת התכשיטים שלי ולעבור לגמרי לסגנון החי והתוסס של המותג.

בשבוע שעבר, הגשמתי חלום וביקרתי בחנות של Lalo, בדיזינגוף בתל אביב.
כבר מבחוץ רואים את הצבעוניות שמזכירה לי מאוד את פלטת הצבעים של ברצלונה. אגב, גם בברצלונה ניתן למצוא תכשיטים של Lalo.


אין ספק שהתמונות שלי לא עושות צדק עם הצבעוניות העזה של המקום. עוד רציתי לציין לטובה את המוכרות הלנה ואתל שהיו סופר נחמדות ועזרו לי למדוד את כל החנות בערך ולבחור לבסוף את מה שהכי החמיא לי. מקווה להשוויץ בחידושים בקרוב :)....

אגב, ללאלו יש חנות עודפים במכבים-רעות, חנות שאני מתכוונת לפקוד די בקרוב.
שבת נעימה לכולם!

3 comments:

  1. אני גם מאוד אוהבת את הדברים שלה, אני חושבת שכל פריט ופריט הוא משהו מיוחד ושונה ממה שרגילים לראות בחנויות.

    ReplyDelete
  2. שרונה - ככל שאני מסתכלת יותר על הפריטים, אני מתאהבת בהם יותר ויותר. מגניב שיש לנו בארץ אנשים כ"כ מוכשרים.

    ReplyDelete
  3. כמי שקצת מקורבת אליה אני יכולה להעיד שהאומנות שלה זו היא- צבעונית, לא שגרתית , מפתיעה, עמוקה.. פשוט תענוג.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...