23.9.11

ועוד קצת מחאה חברתית...

החלטתי לקנות לעצמי מייקאפ נוזלי. עשיתי מחקר קצר בנושא והגעתי למסקנה שכדאי לנסות את Colorstay של Revlon. 

הלכתי לסופר פארם הקרוב לביתי לנסות את המייקאפ והוא באמת מצוין. ניסיתי את הסוג שמתאים לעור מעורב והוא לא שומני, מבחר הצבעים די רחב ואפילו הגבר ציין שהפנים שלי נראות חלקות מהרגיל לפני שאמרתי לו שיש עלי מייקאפ.
מחירו של הפלא - 174 ש"ח. כרגע יש מבצע של 1+1 או 40% הנחה אם קונים מוצר אחד. באתי הביתה ונכנסתי לאתר של רבלון, סתם כדאי לבדוק איזה מוצרים נוספים יש בסדרה. במקרה לחצתי גם על "הוסף לסל" ואז גיליתי את המחיר המקורי של המייקאפ. לא האמנתי למראה עיני!!! הוא עולה 9.99 דולר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  כ40 ש"ח לעומת ה90 שמשלמים עם המבצע המשתלם ביותר.
אמא שלי משתמשת כבר די הרבה זמן בקרם פנים של לוריאל. לפני כמה חודשים היא סיפרה לי שקנתה את הקרם במבצע 1+1 ושאחד עלה 150. נשמע לא נורא, 75 ש"ח לקרם פנים. אחרי זה אמא נסעה לפריז ובדיוק נגמר לה הקרם. היא הלכה לאחת החנויות שם וקנתה את הקרם ב5 יורו!!!!!!

מדהים לא?? אם מחשבים באחוזים, ההפרשים פשוט מטורפים!!!!!

אני כבר די הרבה זמן לא קונה פה איפור יוקרתי, אבל החלטתי גם את המוצרים הזולים לנסות לרכוש און-ליין. אעדכן בהמשך על איך כמה ולמה...

אגב, מאוד ממליצה לצפות בפרק של Penn & Teller Bullshit על מעיין הנעורים  (Fountain of youth). נותן קצת פרספקטיבה על נושא הטיפוח....

סופ"ש קריר וגשום לכולם!!!!!


4 comments:

  1. העובדות שנתת כאן ממש מבאסות. בגזרת המייקאפ גם אני גיליתי את נפלאותיו של מייקאפ "זול" יחסית - ויזיבל ליפט של לוריאל. הוא עולה לי בסביבות ה 100 שקלים במבצעים בארץ או בדיוטי פרי.
    לא בדקתי האמת כמה הוא עולה בחו"ל או באתרי און ליין, אבל אולי שווה לעשות בדיקה.

    ReplyDelete
  2. שרונה - זה באמת נורא מבאס.. אני מאוד מקווה למצוא דרך להזמין את הדברים האלה מחו"ל. אם זה יסתדר, אני אעדכן!

    ReplyDelete
  3. העניין עם ההפרש הוא כזה: בחו"ל המוצרים האלה נחשבים זולים ובארץ ממצבים אותם יקר יותר כדי להרוויח כסף. מה שכן, כאן המוצרים הם רוב הזמן במבצע, כך שזה לא באמת נורא.
    נכון שמי שרוצה לחסוך, צריך לקנות און ליין.
    שנה טובה וחסכונית :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...