14.3.11

Shampost



לרגל יציאת הליין החדש של פנטן - Aqualight, הציעו לי אבחון והתאמה אישית של השמפו לשיער דרך אפליקציית הפייסבוק החדשה של המותג. השיער שלי די בעייתי. כמו העור המעורב שלי, שיבש במקומות מסוימים ושומני באחרים, כך גם השיער, יבש בקצוות ושומני בשורשים.
האפליקציה של פנטן הציעה לי לנסות את הנוסחה הקלסית שלהם. השמפו והקונדישנר בסדרה לא חדשים בכלל אבל לא זכור לי אם ניסיתי אותם אי פעם. הייתי די בספק לגבי ההתאמה אך הפלא ופלא, התברר שזה עבד לא רע בכלל. לאחר כשבועיים של שימוש אני יכולה להעיד שהשורשים לא שומניים ,הקצוות נרגעו והשוונצים נראים הרבה יותר טוב. מהפכה רצינית של ממש זה לא עשה, אבל בתור מוצר שקיבלתי מבלי שראו אותי בכלל, די מרשים.
בנוסף לשמפו והקונדישינר, קיבלתי להתנסות גם את הספרי מהסדרה החדשה. הספרי מבטיח לתת רכות מידית וסירוק קל ללא שטיפה ואכן הוא מקיים. אני משתמשת בו למקרי SOS, כשאני צריכה להמשיך לאנשהו אחרי יום ארוך ושיער פרוע במיוחד. היה נחמד אם הספרי היה מגיע גם בבקבוקון קטנטן שאפשר לסחוב בתיק.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...