17.4.10

ערפדים, היזהרו!

שבוע שעבר הייתי אמורה לטוס ללונדון. סימנתי על המפה את כל האטרקציות העיקריות – topshop, fly london, H&M , feudlondon וכו' וכו' וגם כמה גשרים/ ארמונות . הייתי מוכנה!
אבל דווקא ביום ואפילו בשעה שבה הייתי אמורה לטוס, הר געש חצוף החליט להרוס לי את השופינג!
אחרי ששלב ההכחשה עבר והבנתי שאני לא הולכת לאכול אוכל מיניאטורי ארוז היטב בזמן הקרוב, החלטתי שהגיע הזמן לפרק את המזוודה ולהיפגש על חברים.
עכשיו אין חשש מפני ערפדים! על החולצה מצויר כל כלי אפשרי לחיסולם.
טי-שירט - threadless.com, חצאית – רנואר, שרשרת ועגילים - מיריד שמתקיים בדיזינגוף, תיק – גראס, קרדיגן – פורנרינה, גרביון בורדו, נעליים - משהו לא מוכר מחו"ל.

1 comment:

  1. מתוק מאד. אהבתי את החצאית במיוחד. אני דווקא מאד הייתי רוצה לפגוש ככה סתם ערפד אקראי ברחוב. למה יש אותם רק בסרטים? זה לא פייר.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...