20.3.11

רוני קנטור ברוטשילד

אחד החגים שהכי מבאס להיות חולה בהם זה פורים! אכן פספסתי את כל המסיבות הכי שוות והכי מגניבות...

התמונות האלה צולמו באחד הטיולים האחרונים ברוטשילד, השדרה האהובה עלי. בטיול הזה שמתי לב בפעם הראשונה לבית הזה שהפך לחנות מקסימה ביותר של המעצבת - רוני קנטור. בחנות ניתן למצוא בגדים, נעליים ואקססוריז ברוח וינטאג'. יש גם חדר הנחות מצוין שממנו חזרה איתי הביתה שמלה פרחונית וחמודה. רציתי להתחדש גם בנעליים אך הן לא עשויות עור. המוכרת הסבירה לי שהם לא מוכרים נעלי עור מתוך אידיאולוגיה.

These pictures were taken during the latest stroll on Rothschild, my favorite avenue in Tel-Aviv. This time, while walking, I noticed that one of the prettiest houses was turned into a shop of the designer - Roni Kantor.
This store is recommended to all the vintage style lovers. I really wanted to get the cutest pair of shoes but as it turned out, they were not made from leather. Apparently, they don't work with leather from an ideological point of view. Oh well, I did manage to find a fabulous floral dress and went home especially pleased.

What I wore : Top - TNT, skirt - H&M, tights - Gap, shoes - Irregular Choice, bag - Pure.

14.3.11

Shampost



לרגל יציאת הליין החדש של פנטן - Aqualight, הציעו לי אבחון והתאמה אישית של השמפו לשיער דרך אפליקציית הפייסבוק החדשה של המותג. השיער שלי די בעייתי. כמו העור המעורב שלי, שיבש במקומות מסוימים ושומני באחרים, כך גם השיער, יבש בקצוות ושומני בשורשים.
האפליקציה של פנטן הציעה לי לנסות את הנוסחה הקלסית שלהם. השמפו והקונדישנר בסדרה לא חדשים בכלל אבל לא זכור לי אם ניסיתי אותם אי פעם. הייתי די בספק לגבי ההתאמה אך הפלא ופלא, התברר שזה עבד לא רע בכלל. לאחר כשבועיים של שימוש אני יכולה להעיד שהשורשים לא שומניים ,הקצוות נרגעו והשוונצים נראים הרבה יותר טוב. מהפכה רצינית של ממש זה לא עשה, אבל בתור מוצר שקיבלתי מבלי שראו אותי בכלל, די מרשים.
בנוסף לשמפו והקונדישינר, קיבלתי להתנסות גם את הספרי מהסדרה החדשה. הספרי מבטיח לתת רכות מידית וסירוק קל ללא שטיפה ואכן הוא מקיים. אני משתמשת בו למקרי SOS, כשאני צריכה להמשיך לאנשהו אחרי יום ארוך ושיער פרוע במיוחד. היה נחמד אם הספרי היה מגיע גם בבקבוקון קטנטן שאפשר לסחוב בתיק.

9.3.11

End of the day photos


התמונות האלו צולמו בסופו של יום ארוך במיוחד. את האווטפיט בניתי סביב הטירוף האחרון שלי, נעלי הבורדו שרכשתי לאחרונה בגזית. הן נוחות מספיק ליום שלם על הרגליים והצבע שלהן מביא ניצוץ של שמחה לכל דבר הכי פשוט שלובשים איתן.

These photos were taken at the end of an especially long day. The outfit was built around my latest craze - brand new burgundy shoes. They are comfortable enough for a whole day on the feet and they bring a sparkle of of color to the simplest look.

What I wore : Shirt - American Apparel, pants - Zara, shoes - Gazith, bag - Kisim.

6.3.11

Alon Livne SS2011









בחמישי האחרון ביקרתי בהשקת קולקציית אביב / קיץ של המעצב אלון ליבנה. למי שלא רואה טלויזיה (כמוני), אלון ליבנה היה המנצח של העונה הראשונה (וכנראה האחרונה), של תוכנית הריאליטי "פרוייקט מסלול". ההשקה נערכה בחלל קטן ומעוצב בדרום תל אביב והבגדים הולבשו על דוגמניות מהממות (ולא אנרוקסיות!!) שצעדו סביב מחיצה שהועמדה בקידמת החדר.

הקולקציה עוצבה בהשארת מבחני רורשאך ועל כן שלט בה הצבע השחור שהתפרש על פני כתמים סימטריים כמעט בכל פריט בתצוגה. הבגדים הם בגדי ערב ובהם מבחר רחב של שמלות סקסיות ביותר. אם זו שמלה שחלקה העליון שקוף כמעט לגמרי או שמלה צמודה וקצרצרה עם קריצות של שקיפות במקומות "אסרטגיים".

מאוד מצאו חן בעיני דווקא הפריטים בצבעים האביביים יותר. מכנסי משי, חולצה ושמלה בפלטת צבעים שמזכירה מאוד ציור אמפרסיוניסטי.אגב, גם הם נלקחו ישירות ממבחן הרורשאך שמורכב בחלקו מכרטיסיות בצבעים פסטליים. מאוד הרשימו גם התכשיטים הדומיננטיים שהשתלבו היטב עם הבגדים.

המחירים לא זולים אך לפי מה שהבנתי, הבדים אמורים להיות איכותיים ביותר. הבגדים תפורים ממשי, כותנה בעיבוד מיוחד, עור ומולסין.

טווח מחירים:
מכנסיים / חצאיות- 750-1300 ₪ . שמלות- 1500-8000 ₪.  חולצות- 1300-2500 ₪. ז'קטים- 2800 ₪ . שרשראות- 750-1000 ₪. עגילים- 490-690 ₪.

ניתן להשיג ב : דיזינגוף 195, תל אביב.

This Thursday I visited the launch of the Spring/Summer collection of the designer - Alon Livne.Alon got famous due to his  winning in the local "project runway" show. The launch was held in a nice, small space in the south of Tel-Aviv and was preformed as a fashion show with really gorgeous models.


The inspiration for the collection was the Rorschach test and hence, the strongest color in the show was black that was placed as large patters on most of the garments. The collection is mainly designed for the evening and is very sexy. It contains a large variety of short or/and see through dresses.


Additionally, a part of the garments were influenced by the colored Rorschach test. Pastels that remind an impressionist painting were especially beautiful. Also interesting were the dominant accessories that often seemed as a part of the garment.


The prices are not cheap but from my understanding, the fabrics are top quality and consist of silk, leather, cotton with a special treatment and muslin.


Price Range :


pants/ skirts - 750-1300 nis, dresses - 1500-8000 nis, shirts 1300-2500 nis, jackets - 2800 nis, necklaces - 750 -1000 nis, earrings 490-690 nis.


The store is located at Dizengoff 195, Tel-aviv.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...