21.8.12

Denim LOVE


What I Wore : Denim Shirt - local store, skirt - Dr Denim (similar shirt), shoes - Fornarina, bracelets - Forever21, H&M, Accessorize, Earrings - BlinkBling

This shirt is my latest denim purchase. Recently, I've been loving denim more then ever. It goes with almost everything in my closet and totally updates every outfit. Check out my other denim finds here (vest), here (jacket) and here (playsuit).
The skirt is from Asos. I bought it a couple of years ago but it is still available and for a funny price of 9 pounds! I very much recommend it since it is made from a high quality cotton and has pockets!

Have you purchased denim lately? What is your favorite denim item?

p.s. Say hello to Eric! My 10 month old baby boy!

לבשתי: חולצה - חמצן בביאליק ר"ג (50 ש"ח), חצאית - Dr Denim (חולצה דומה), נעליים - Fornarina, צמידים 
- Forever21, H&M, Accessorize, עגילים - בלינק בלינג מכאן.


החולצה הזו היא רכישת הדנים החדשה שלי. לאחרונה, בד הדנים התחבב עלי עד מאוד. הוא הולך כמעט עם כל דבר בארון שלי ומוסיף עדכניות לכל אווטפיט. פרטי דנים אחרים ניתן לראות כאן (וסט), כאן (ג'קט) וכאן (האוברול שדיברתי עליו בפייסבוק).
את החצאית הזו הזמנתי מאסוס לפני כשנתיים והיא עדיין זמינה. מחירה פשוט מצחיק, 9 פאונד!!! אני ממליצה עליה מאוד, היא איכותית, עשויה בד כותנה נעים ויש בה כיסים!!!

האם רכשתן דנים לאחרונה? מה פריט הדנים האהוב עליכן?

נ.ב. תגידו שלום לאריק, הילדון שלי בן העשרה חודשים!

16.8.12

No Romance

לעתים לא רחוקות (וחבל), אני מתפתה לקנות בגדים רק בגלל שהם במבצע. כך קורה שיש פריטים במלתחה שלי שהם יפים , אבל הם לא לגמרי "אני". זה גם המקרה עם השמלה הזאת, שהיא נוחה (יש בה כיסים!!!) ומתוקה לטעמי, אבל אני לא כ"כ מתחברת לסגנון הרומנטי שלה. הרבה זמן חשבתי איך לשלב את השמלה בלוק בכיוון קצת שונה ואז יאנה נתנה לי רעיון, ללבוש וסט ג'ינס מעל כדי לתת קצת אדג'יות למראה! החיפוש אחר הוסט נמשך זמן לא מועט עד שמצאתי אחד חמוד ב-Forever 21. ולהלן האווטפיט שהורכב ...


וזוהי הצגת הבכורה של המשקפיים החדשים שלי. כבר מזמן התחשק לי להחליף את שלי למשהו עדין יותר וכשראיתי את אלו בחנות, התאהבתי! כמה מפתיע לגלות אוצרות ממש צמוד לבית. האופטיקה שבה הזמנתי את המשקפיים, מתהדרת באוסף נפלא של משקפי שמש של Marc By Marc Jacobs ו- Dior, והם כרגע במבצע של 50%!!! האופטיקה נקראית "אופטיקה פלוס" והיא נמצאית בהרצל 60, רמת - גן. אם תזכירו את שם הבלוג, לא תקבלו כלום, כי זאת לא פרסומת, סתם אהבתי את השירות.

לבשתי : וסט - Forever21, שמלה - A|Wear, צמיד - מחנות רנדומלית בביאליק ר"ג, סנדלים - Weekend, משקפי ראיה - Vouge.

12.8.12

Back again

אכן, החום ניצח! 1:0 לחום! 
במאמץ נואש אחרון שנבע מרעב פתאומי ובלתי מוסבר, התלבשתי יפה וחזרתי לרחוב שנהגתי לפקוד לא מעט בהיותי בהריון. במקרה גם לבשתי את אחת משמלות ההריון האהובות עלי. את השמלה הזו קניתי בברצלונה וניתן לראות אותה גם כאן, בגרסה ה"חופשית" שלה.


לבשתי : שמלה מברצלונה, שרשרת וחגורה מחנויות בבילאיק בר"ג וסנדלים של שופרא.


ולסיום, אתם בטח זוכרים את יאנה מהפוסט הזה, הזה והזה. אני שמחה להודיע שמהיום יש לה בלוג משלה ואני מתה לראות באיזה אווטפיטים היא תמשיך להפתיע אותנו. יאנוש, בהצלחה ושהבלוג יעזור לך להתפתח לכל כיוון שרק תרצי!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...