25.6.11

Pregnancy fashion from Barcelona


אז כמו שהבטחתי, קצת פרטים על הקניות שעשיתי בברצלונה.
האמת, מברצלונה חזרתי קצת מאוכזבת. ארץ מותגי הנעליים האהובים עליי לא מימשה את הבטחתה וחזרתי עם זוג סנדלים בודד וגלמוד. את סנדלי הCamper  שלי נעלתי בפוסט הקודם וכמה שהן חמודות, קיוויתי לקנות עוד סנדלים נוחות בצבעים שונים.
לגבי הלבשה, קניות בהריון די מתסכלות. לקנות רק להריון משהו יקר ומושקע לא כ"כ כדאי ולקנות לאח"כ, מבלי לדעת איך הגוף הולך להשתנות, גם לא נראה הגיוני כ"כ....

האופנה בברצלונה מאוד שונה ממקומות אחרים באירופה וכנראה בעולם כולו. סגנון הלבוש הטרנדי ביותר הוא שאנטי. הרבה חבר'ה צעירים מסתובבים עם ראסטות ומראה של "הרגע החזרתי מהודו". בנוסף, יש להם צבעוניות לגמרי משלהם . החברות שהכי מייצגות את ברצלונה ואת ספרד בכלל הן - Desigual  ו - Custo Barcelona. חנויות של הרשתות האלו נמצאות כמעט בכל פינה בעיר. המחירים לא זולים אבל בתמורה מקבלים פריטים מאוד מיוחדים. בוטיקים קטנים שמחזיקים סחורה דומה לאילו שלעיל, ניתן למצוא בכל מקום אם מסתובבים בעיר העתיקה. בכלל, מאוד כיף להסתובב ברובע הגותי ואל בורן. חוץ מהבוטיקים הקטנים יש מסעדות ובתי קפה והכל נסגר יחסית מאוד מאוחר.

את השמלה שאני לובשת בתמונה, קניתי דווקא באיזור מאוד תיירותי של ברצלונה, ממש בכניסה לפארק גואל, הפארק המפורסם של גאודי. רציתי לשלב אותה עם הצעיף המדליק שקניתי ב Desigual אבל היה כ"כ חם בחוץ כשהצטלמתי, שלא הצלחתי לשים שום דבר נוסף. יחד עם השמלה אני לובשת גופיה של H&M, שרשרת תיק מ Pull&Bear, תיק של אופירה, מתנת חברה וכפכפים חדשים, גם כן בסגנון שאנטי שרכשתי בחנות בביאליק ברמת גן. המוכרת המליצה לי לקנות דווקא כפכפים ולא סנדלים כיוון שהבטן שהולכת וגדלה, מתחילה לאט לאט להפריע לסגירה ופתיחה של סנדלים. והיא צדקה! הכפכפים די לא יורדים לי מהרגל...

19.6.11

Events That Change Your Life


First Pregnancy photos!
That's what I looked like last week, at my friends' wedding, five months pregnant.
The wedding was held at "Lauren's Gallery", a unique hall at old Jaffa. This was one of the few weddings that not only the bride was dressed incredibly, but also many of the guests. At one point I couldn't resist myself and asked a really well dressed woman who was responsible for the dress she was wearing. She was incredibly nice and told me about the designer Dorit Sharon and the dress that can be found here.

About the pregnancy fashion I suppose I will speak more in the next posts. Now I just want to say that ASOS saved me once again with this dress that cost me about 11 pounds and I really love. It is also very comfortable which is not less important in my condition. The sandals were bought at the Barcelona outlet, at one of my favorite shops - Camper. I have been craving for shoes from the TWS collection for a long time now - a pair in which each shoe looks slightly different.

Have a great week!

תמונות הריון ראשונות!!
כך נראיתי שבוע שעבר בחתונתם של חברים שלי, בחודש החמישי להריוני הראשון. החתונה נערכה ב"גלריית לורנס", אולם אירועים מיוחד ביפו העתיקה. זאת הייתה אחת החתונות הבודדות שבהן לא רק הכלה השאירה אותי פעורת פה, אלא גם האורחים. כמות השמלות המהממות באולם הייתה מטורפת. אחת האורחות לבשה שמלה כ"כ מיוחדת שלא התאפקתי ושאלתי אותה מי אחראית ליצירה, היא הייתה מאוד נחמדה וסיפרה ושלמעצבת קוראים דורית שרון ואת השמלה המדוברת אפשר לראות כאן.

לגבי אופנת הריון ארחיב בפוסטים הבאים... כאן אציין כי אסוס שוב הצילו אותי עם השמלה הזאת שעלתה סביב ה 60ש"ח ולדעתי נראית מדהים. היא גם מאוד נוחה מה שמאוד חשוב במצבי. הסנדלים נרכשו באווטלט בברצלונה, באחת החנויות האהובות עלי Camper. מזמן רציתי נעליים מסדרת הTWS - זוג שכל נעל בו נראית טיפה שונה.

שבוע מצוין לכולם!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...